27. marts 2012

Patentstrik





Jeg strikker patentstrik. Det bliver til et halstørklæde i alpaca, og jeg strikker efter parolen "brug det du har i stedet for at købe nyt". Derfor bliver farverne også lidt blandede, og det bliver måske ikke helt de farver, jeg ellers ville have sat sammen, hvis jeg gav mig selv lov til at købe nyt garn. Men det er nu bare en rar tanke at bruge sine rester.
Og så har jeg syet en mørkeblå vingevest hos Line. Jeg synes bare, at de er så fine, så nu har jeg to forskellige:)

16 kommentarer:

  1. Det bliver da rigtig fint Anne - og det er nu meget godt at få tømt lidt ud i resterne, det giver en god følelse.
    Vingevesten er også super fin!

    SvarSlet
  2. Ej er helt vild med vesten!! smukt smukt smukt

    SvarSlet
  3. Super fin vingevest! Og fine, fine farver - også sammen:)

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med de der vingeveste og drømmer selv om en. Drømmer dog også om at det først bliver i slutningen af 2012 du får brug for det halstørklæde :o) Synes dog farverne ser fine ud, kan godt lide den tynde gule stribe.

    SvarSlet
  5. Åh det er altså en lækker vest, er ret så misundelig!

    SvarSlet
  6. Jeg har aldrig prøvet patentstrik. Men det ser dejlig tykt ud. Fine farver og super koncept. Måske jeg skulle bruge det motto. Vesten er såååå fin. Knus C

    SvarSlet
  7. Hvor er den vest bare fin!! Og strikkeriet bliver da for lækkert - god (og økonomisk) tanke at få bugt med resterne;)

    SvarSlet
  8. Altid fine ting du laver jo
    Tager du imod bestillinger hi hi
    Og hvem der bare kunne strikke

    SvarSlet
  9. Så, flot vest du har fået lavet. Jeg tror også at tørklædet blir fint, og jeg synes faktisk det fede er, at der er brugt farver man normalt ikke ville sætte sammen. Det gir lidt kant :)

    SvarSlet
  10. Det med at bruge rester er en super god idé - ikke noget jeg selv er for god til. Men hold da op en fed måde at bruge det på. Og den vest altså... den ville hænge godt i mit klædeskab ;)

    SvarSlet
  11. Et finanskrisetørklæde af rester og en vest med vinger, så du kan flyve til drømmeland, hvis finanserne ikke lige slår til. Husk at komme hjem igen.

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    P.S.: Måske har du lyst til at være med i en give away hos mig.

    SvarSlet
  12. Hvor er den bare lækker, den vest! SÅ skøn.
    Dejligt at bruge sine rester til projekter - kan godt have svært ved at få brugt det jeg har liggende, og egentlig er det jo en skam.

    SvarSlet
  13. Wauw en smuk vest!!! Og lækkert strik også...

    KH

    SvarSlet
  14. Go ide med at bruge det man har. Jeg har netop hæklet betræk til en skammel, udelukkende af rester. Man kan godt b live tilfreds på trods af, at man ikke har købt nyt :) Og super fin vest!

    SvarSlet
  15. Fedt at du har kastet dig ud patentstrikken - du kan jo sagtens selv. Vil høre dig om du ikke vil tage dine veste med til Jylland når vi ses? Vil så gerne se dem i levende live, da jeg overvejer at skulle på kursus hos Line

    SvarSlet