3. marts 2012

Entre




I kandidatgave fik jeg bl.a. en knagerække. Og nogle penge, som jeg har brugt på en skoreol. Så min entre/gang er nu helt anderledes. Det var tiltrængt, synes jeg. Og det er blevet ret fint (bortset fra el-kassen, men den skal jo ligesom være der). Jeg synes, at det er lidt svært at indrette et "rum", hvor der både skal være plads til opbevaring samtidig med, at det også er det sted, hvor al "trafikken" foregår.
Knagerækken er fra Nomess, skoreolen er fra Side by Side, og den anbefalede Camilla mig. Den er meget enkel i sit udtryk, og så hviler den bare op af væggen. Husene er fra Karen. Den lille stol er min mormors makeup-stol. Hun fik den lavet i 1949 med skind på sædet og ryglænet, men det havde set bedre dage, så nu er der kommet en gang uld på den. Nu står stuen for skud.

27 kommentarer:

  1. fedt! Ser lækkert ud ;) God dag Anne! Knus, Kira

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, Kira:)

      Slet
  2. Lækre detaljer. Du har virkelig fået udnyttet rummet på en praktisk og elegant måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene, jeg synes også selv, at det er blevet fint, men det var godt nok også lidt af en udfordring at finde de helt rigtige ting.

      Slet
  3. fed knagerække :-)
    mon ikke man kan finde på en forsvarlig kasse at dække el-kassen med?! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg tænker også, at man måske kan bygge en kasse til at sætte udenom. Sådan en man bare lige kan tage hurtigt af igen.

      Slet
  4. Ser godt ud-lækker skoreol, sådan en mangler vi også, den må jeg lige have et nærmere kig på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret glad for den skoreol! Man kan også få den i en højere, smal model, men denne her passede bedst til min entre.

      Slet
  5. Det er blevet rigtig fint og ligner en god udnyttelse af det lille rum med meget trafik;)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare fint! Jeg er speciel vild med skoreolen og husene på knagerækken. Og så er det bare så fedt med møbler, der har en historie, som den gamle stol. Glæder mig allerede til at se billeder fra stuen :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med den lille stol! Og jeg havde det også helt dårligt med at give den nyt betræk, men der var bare huller i det gamle, og det så bare for slidt ud.

      Slet
  7. Søde kan du mon bookes til at komme og få has på vores entre? Her er nemlig ALTID total kaos....

    KH

    SvarSlet
  8. Det er blevet SÅ flot! Jeg er helt tosset med den knagerække der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den fungerer også rigtig godt! Men det er selvfølgelig pænest, når der ikke hænger ALT for meget på den, så nu må jeg bare rydde lidt mere væk...

      Slet
  9. Hvor ser det lækkert id, er også ret vild med den skoreol :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Ja, den er ret fin og praktisk den skoreol!

      Slet
  10. Hvor det bare rart og indbydende ud!
    FED skoreol :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) det var også meningen, så det er dejligt at høre!

      Slet
  11. Det er blevet rigtig lækkert, Anne. Fint helhedsindtryk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Jeg synes også, at rummer fungerer meget bedre nu!

      Slet
  12. Super fed entre. Synes tit entreen er svær at indrette, men da det er den man først kommer ind af, burde man jo gøre lidt mere ud af den. I har gjort det til UG :-)

    SvarSlet
  13. Det ser rigtig fint ud, Anne.

    SvarSlet
  14. Fornyelse og forbedring er skønt.:-) Detaljerne er rigtig gode.

    SvarSlet
  15. Wauuuu hvor fint. Er vild med de små huse :-)

    SvarSlet
  16. hvor er det blevet fint, den fungere da perfekt den skoreol, smil

    SvarSlet