7. marts 2012

Café-hækling

Vi har nu fornøjelsen af at invitere alle jer derude til en hyggelig eftermiddag i godt selskab! 
Stedet er Restaurant G, Gyldenløvesgade 19 (5 minutters gang fra Rådhuspladsen) i København søndag d. 25 marts kl. 15.

Tilmelding sker ved at sende en mail til Asli på aslisorup@gmail.com (hun sender en mail tilbage med kontonr. og bekræftelse på, at du har fået en plads)

Prisen er 50 kr., som betales til Asli ved tilmeldingen. Tilmelding og betaling er bindende, da det er restauranten, der sørger for kaffe og kage:)

Så kom glad og vær med til at hækle i det offentlige rum. Vi glæder os til at se jer!

Mange hilsner Asli, Anne, Cecilie, Cæcilie, Jeanette, Lea, Mille og Anne

Og ja, man må også gerne strikke:)

17 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt! Havde gerne hasteplanlagt en weekendtur til hovedstaden, hvis ikke det var K's fødselsdag;) Fedt initiativ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde været hyggeligt:)

      Slet
  2. Det lyder bare rigtig hyggeligt....
    Hvem der bare boede i Kbh.
    Håber du har det godt?
    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har det godt:) Arbejder bare en del, så jeg er træt... Men jeg skylder dig en mail!

      Slet
    2. Den glæder jeg mig til ;-)

      Slet
  3. Hvor er det et godt initiativ! Men jeg når vist ikke at lære at hækle inden da ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må også gerne strikke;) Eller evt. håbe på, at der er en, der vil vise dig, hvordan man hækler:)

      Slet
  4. Det lyder bare så hyggeligt! Desværre er der afslutning i gymnastikforeningen :(

    SvarSlet
  5. Sikke en fantastisk idé - og skønt med alle de ens billeder, på en masse blogs. Det er virkelig en flot invitation. Det varmer mig helt vildt, hvordan blogs kan føre mennesker sammen til fællesskaber bag skærmen - og på restaurant med kage og kaffe!

    Jeg springer over i denne omgang, men håber I får en helt fantastisk dag!

    kh
    tina

    SvarSlet
  6. Det lyder SÅ hyggeligt (og godt selskab), så jeg bander lidt over geografien! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA!! Vi bander MEGET over geografien! Vi er faktisk ikke sikre på, at vi vil være venner længere, hvis I ikke aflyser det eller rykker det til Århus! Det her er den værste slags pakkespil;)

      Slet
  7. Ih det lyder vel nok hyggeligt. Det ville jeg så gerne, er dog desværre ikke i København den dag. Øv! Håber, at I gentager arrangementet en anden gang.

    SvarSlet
  8. Æv, æv, æv - jeg er i Jylland! Det lyder ellers alt for hyggeligt :-)
    Kh, M

    SvarSlet
  9. Hvem der bare boede tættere på. Vil så gerne lære at hækle :)

    SvarSlet
  10. Hvem der bare kunne hækle ìg boede i Kbh :)

    SvarSlet
  11. Ej det gad jeg også godt! Måske skulle man lave en karavane fra Jylland Heidi og Malene.
    (men det er min mands første friweekend i lang tid, så måske skulle jeg overveje en ekstra gang - eller måske burde det give mig udgang:-) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, slå jer sammen i en bil og kom! Det kunne være så hyggeligt:)

      Slet