19. marts 2012

Billedvæg






Jeg har lavet en ny billedvæg over mine nye bogkasser - ændringer det ene sted, sætter ligesom altid en kædereaktion i gang. A7-printet er købt hos Stilleben, og så har jeg fået det rammet ind. Papirsilhuetten forestiller min far som ung. Tegningen har jeg selv lavet, og de tre små mænd er af Sarah Hvass. Den lille røde figur er en Daruma, og den har jeg fået af min bror og hans kæreste, da jeg blev kandidat. Den blev jeg rigtig glad for, og nu går jeg og tænker over hvilket mål, jeg skal sætte mig selv.

31 kommentarer:

  1. Din billedvæg er blevet super skøn.

    SvarSlet
  2. Rigtig lækker A7-plakat og god kombo med billeder og sætterkassen i akryl. God mandag :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Shina:) Sætterkassen hang der allerede, så jeg har måttet "bygge uden om";)

      Slet
  3. Det ser rigtig godt ud med billedvæggen og de nye bogkasser. Og virkelig en fin og anderledes gave fra din bror og kæreste - den var jeg også blevet glad for, hvis det var mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er så fin den lille figur, og jeg synes, at det er en meget betænksom gave:)

      Slet
  4. Den er SÅ lækker den plakat, jeg har kigget så meget på dem hos Lyrum rammer også! Jeg er vildt misundelig:-)

    Spændende hvilket mål du får sat dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også, at den er ret fin! Og til den pris, har man jo rød til "kunst". Indrammet koster den nu ret meget i Stilleben, så det er derfor, jeg fik den indrammet et andet sted;)

      Slet
  5. Rigtig fint!
    Og smukke rammer - må jeg spørge hvor de er fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rammerne er fra min mors barndom. Jeg er også rigtig glad for dem. De ligner ikke rigtigt dem, man kan købe i dag, så det er godt min mor har en god stak:)

      Slet
    2. Arvegods er bare det bedste!

      Slet
  6. Hvor ser det fint ud, er helt vild med plakaten fra Stilleben! Og hyggeligt med en skål "pels-totter" på reolen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja skåle kan jo bruges til alt muligt:)

      Slet
  7. hvor er de fine bogkasser fra??

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra trævarefabrikkernes udsalg. Det er dem i birketræsfiner.

      Slet
  8. Ihh jeg trænger også til at opdatere min billedvæg og mangler altid opbevaring til bøger:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mangler også endnu mere opbevaringsplads til mine bøger!

      Slet
  9. Det ser rigtig fint ud. En skøn blanding af lækre ting!

    SvarSlet
  10. Hvor er det blevet fint Anne! Rigtig flotte rammer :)

    SvarSlet
  11. av, det var pænt. meget-meget endda! jeg må vist i gang igen med vores. har også frøken hvass i kikkerten. tak for fin inspiration, anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det var så lidt:) Det er kun dejligt, hvis det kan inspirere!

      Slet
  12. Wauw! Jeg synes især A(nne) plakaten er skøn :)

    SvarSlet
  13. Jeg siger det igen - du bor virkelig jordnært.. et sted hvor man kan se hvem der bor der - og hvor der rumme ro og mangfoldighed. Ind i mellem kan det blive vildt STIL, DESIGN og for lidt "MIG". Knus C

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt at høre:) Jeg synes også selv, at min lejlighed er meget "mig", så det er bare rart, hvis andre kan li den:)

      Slet
  14. Fin billedvæg. Det er dejligt at hænge der.

    SvarSlet
  15. "Du" hænger også fint:)

    SvarSlet
  16. Hold op det ser godt ud - skønne rammer du har fra din mor! Mvh kristina

    SvarSlet
  17. Skøn væg jeg er også ret vild med rammerne heldige dig :)

    SvarSlet