28. februar 2012

Pels-pomponer







I dag fik jeg en vældig fin pakke fra Rikke. En pakke med pomponer i forskellige farver og størrelser. Og med små skilte, så man kan se, hvilket dyr - og hvor på dyret - pelsen kommer fra. Det er virkelig gennemført! Og det er svært at tage øjnene fra pomponerne, for de er enormt smukke og også ret fascinerende (og ikke mindst bløde!). Nu skal jeg bare have fundet ud af, hvordan de bedst muligt kommer til sin ret. En hue står øverst på listen. 
Kan du heller ikke modstå de fine pels-pomponer, kan de købes lige her.
TAK kære Rikke: )

30 kommentarer:

  1. Jo jeg kan i aller højeste grad modstå alt, hvad der har med pels at gøre - da det efter min beskedne mening er SÅ meget pænere på dyret, hvor det er taget fra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er heller ikke købstvang:)

      Slet
  2. De er simpelthen så fine de pompom'er. Skal du bruge dem til huer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tænkte de ville være fine på huer, men når jeg nu har så mange, så må jg jo også finde på noget mere:)

      Slet
  3. Jeg syntes nu også at de er ret så fine :) Kan forestille mig, at sådan én vil pynte på en hat.

    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk? Jeg er også helt betagede af dem.

      Slet
  4. Hvor er de skønne! Er vild med de orange. Fedt som top på en hue. Eller som broche. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, ja broche kan man da også bruge dem til:)

      Slet
  5. Utroligt fine!
    Karoline har erklæret at hun også vil ha' en hue (fordi F fik én) - måske den skulle krydres med en smuk pompom...;) Lucky you..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, så må du i gang med strikkepindene:) Har du vist Fridas Frem? den kan jeg ikke lige huske.

      Slet
    2. ;) Ja det skal jo gå retfærdigt til..:) Fridas var bare en lyserød baby'hjelm'.. Den er vist frem for nogle indlæg siden.. Men det var min første med ind- og udtagninger (og ca.8 optrevlinger) så var lidt glad da den var færdig.. At den så næsten er for lille fra start er en anden snak (suk for at strikke stramt!)
      Ha' en dejlig dag..

      Slet
    3. Nå, det var den hue, du mente:) Jeg troede, at Frida havde fået en hue med pelspompon! Det kunne ellers også være fint:) Og jeg skylder dig en mail:)

      Slet
  6. Øj er helt vild med den gule!

    SvarSlet
  7. Hold fast, hvor er de fine! Øj, de frister..

    Jeg håber du smider billeder op til inspiration, efterhånden som du får dem brugt.

    /Lea Binta
    www.leabinta.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg er også vild med dem. Det bliver så fint med strik med pelspompom :-)

    SvarSlet
  9. De er så fine-Jeg har en på min nøglering, den er så lækker blød, og jeg kan altid finde den i tasken:)

    SvarSlet
  10. Er faktisk ret rystet over, hvor mange der tilsyneladende synes det er helt fint og okay at pynte sig med andre dyrs hud :/

    SvarSlet
  11. Jeg synes de er smukke, men jeg er nok mest til 'fake' pels selv :)

    SvarSlet
  12. Jeg er helt tosset med dem, så tak for linket, Anne :o)

    Jeanette

    SvarSlet
  13. Glæder mig til at se hvad du finder på ! Elsker pels, og elsker at man heldigvis selv kan vælge om det skal være ræv, kanin eller polyester man vil smyge sig i ;-)

    Kh. Julie fra tirsdagsholdet

    SvarSlet
  14. Uh lækre pompomer de ser vildt bløde ud!

    Tak for kigget!
    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  15. hvis du tjekker ud hvordan dyr bliver mishandlet og pelset levende ville de ikke være så smukke at se på! ... Elsker dog din blog alligevel og der er heldigvis plads til forskellighed

    SvarSlet
  16. WAW. De står på min ønskeseddel nu!

    SvarSlet
  17. Har lige bestilt 3 stk-de er jo vildt fedt. Må få min mor til at strikke en hue til mig og mine to piger med de skønne svaste.

    SvarSlet