3. januar 2012

Knapper





For noget tid siden fik Line fingrene i en knapmaskine, og da jeg (endelig) er blevet færdig med en sweater, så var det jo oplagt med nogle sorte, stofbetrukne knapper i stedet for nogle i plastik. Jeg tror den næste sweater skal have knapper i liberty eller læder, hvis maskinen kan klare det.
PS. hvis I spørger pænt, kan det være, at Line kan lokkes til at sælge nogle stofbetrukne knapper :) De giver lige den sidste finish, synes jeg. Jeg har i hvert fald et par cardigan'er, der godt kunne trænge til at blive pimpet med et par nye knapper!

4 kommentarer:

  1. Åh Anne - jeg drømmer om stofbetrukne knapper om natten. Af plantefarvet uld og silke, og brugt de alle mulige skønne projekter. Tror altså jeg hellere må melde mig på et af hende fantastiske sykurser!

    SvarSlet
  2. Ja jeg tænkte nok, at du kunne finde på at drømme om knapper, Louise:) Kom så herover!

    SvarSlet
  3. Wonderful things to descover here on your blog.

    And this funny name of the blog!

    Greetings from Germany!
    ♥ Franka

    SvarSlet
  4. Jeg ELSKER betrukne knapper. Det er mit størtse forbrug på skolen. Hvor filan får man sådan en maskine?

    SvarSlet