14. januar 2012

Give away med Meyer-Lavigne

I dag er det præcis to år siden, jeg første gang skrev et indlæg på bloggen. Det har været to rigtig gode blog-år, og jeg er så taknemmelig for alle jer læsere og jeres søde kommentarer! Og ikke mindst alle jer, jeg har haft mulighed for at mødes med:)
Og en 2 års-fødselsdag, skal da fejres! Jeg har før skrevet om de to dygtige piger bag mærket Meyer-Lavigne, og de har været så søde at donere en smuk vase i mellemstørrelsen med de fineste tegninger til én af jer læsere:)

Så vil du være med i kampen, så skriv en kommentar til indlægget, og har du en facebook-profil, så gå lige ind at "like" Meyer-Lavigne.
Jeg trækker en vinder om præcis en uge: lørdag d. 21 kl. 20.00.

140 kommentarer:

  1. Jubiii! Count me in! Og tillykke med to års dagen :)

    SvarSlet
  2. tillykke med de 2 år på bloggen :)

    smuk vase jeg er med :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Jeg vil da så meget gerne være med i kampen :-)
    Og tillykke med de 2 blog-år!

    SvarSlet
  4. Stort tillykke :)
    Vasen har jeg ikke set før, men den er da bare ultra fed!

    SvarSlet
  5. Nøj den vase er super fed - jeg vil gerne være med ;O) Og tillykke med fødselsdagen!!!

    SvarSlet
  6. Tillykke!
    Jeg må bare være med her - vasen er så herlig.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare en fin vase. Den vil jeg rigtig gerne være med i konkurrencen om. Ha en dejlig weekend.

    SvarSlet
  8. Tillykke med de to år! :D
    Sådan en vase stod højt på min ønskeliste til jul, men fik den desværre ikke.
    Godt man så kan få en chance for at vinde den!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med de 2 år i Blogland :o)
    - og så X'er jeg fingre for, at jeg er den heldige vinder af den fiiine vase

    Pia

    SvarSlet
  10. Jeg vil også meget gerne deltage - tillykke med de to år:)

    SvarSlet
  11. Tillykke! Jeg er med, og jeg har "liket" din facebook :)

    SvarSlet
  12. TILLYKKE med de 2 år til bloggen din! Jeg vil meget gerne deltage i din give away:)

    Kh

    SvarSlet
  13. Tillykke med bloggen, jeg har forresten også fødselsdag idag.
    Jeg har "like'd" og håber vasen bliver min
    KH Charlotte

    SvarSlet
  14. En fornøjelse at have fulgt med hos dig i 2 år ;-) glæder mig til fortsat at læse/se med hos dig :-)
    Vasen er vidunderlig...jeg har 'like' Meyer- Lavigne i FB...åhh hvor glæder jeg mig til at se hvem den heldige vinder bliver på lørdag Ü

    SvarSlet
  15. Jeg vil med glæde deltage i denne give away.
    Tillykke med de 2 år, som du kan fejre 10 dage efter mig. Så er vi jo lige gamle...

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med din blog fødselsdag.. jeg er rigtigt meget med i kampen om den fine vase... :)

    SvarSlet
  17. Kæmpe HURRA til din blog-fødselsdag :).. Så smuk en vase har jeg længe ønsket mig (og det er faktisk min føsdag på mandag ;)) KH Ulla, ullasannemand@yahoo.dk (+ Facebook)

    SvarSlet
  18. Hvor er den flot! Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  19. Tillykke med de to år! Helt vildt sejt! Jeg kæmpenyder at læse med herinde, og vil da helt sikkert gerne være med i opløbet om at vinde den fantastiske vase!
    God weekend :)

    SvarSlet
  20. Den vil jeg da gerne vinde. Vh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. Superskøn - og tillykke :-) Mette

    SvarSlet
  22. tillykke med de 2 år :-)

    Vil meget gerne deltage - smuk vase.
    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Hello!
    Wonderful giveaway, I hope that I win :)

    -Mintsu-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  24. Tillykke med de to!
    Sådan en vase står stadig højt på min ønskeliste.

    SvarSlet
  25. Flotflot den vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  26. Tillykke Anne! Uhh den vil jeg gerne vinde!!! :-)

    SvarSlet
  27. Uha, den er smuk. Jeg vil meget gerne deltage. Tillykke med bloggens 2 års dag:)

    SvarSlet
  28. Stort tillykke! Det er så dejligt, at du er i Blogland og jeg glæder mig til at se alt det du finder på i bloggens tredje år :-)

    KH tina

    SvarSlet
  29. Jeg har en svaghed for smukke vaser, håber jeg er heldig.
    Hilsen Damen
    livhg@hotmail.dk

    SvarSlet
  30. Ih, jeg er også med :-)
    2 år... stort tillykke! Bliv endelig hængende! Det er vi mange, der vil sætte pris på :-)

    SvarSlet
  31. Stort tillykke med de flotte 2 år. Er meget gerne med : )

    SvarSlet
  32. Tillykke med de 2 år - en fornøjelse at læse med på bloggen. :)

    Håber den fine vase kan komme hjem og pynte hos mig.

    God lørdag :)

    SvarSlet
  33. Også et tillykke med de 2 år fra en ny læser og sikke en fantastiske vase :-)

    SvarSlet
  34. Tillykke med de 2 år Anne, det har været en fornøjelse at følge dig og bloggen :)

    SvarSlet
  35. Tillykke med de 2 år på bloggen. Jeg vil gerne deltage om den fine vase :0

    SvarSlet
  36. tillykke fra mig. det er en skøn vase:)

    SvarSlet
  37. Smuk vase, jeg håber, jeg vinder:-) Den vil passe godt ind i vores nye lejlighed.

    SvarSlet
  38. Tillykke med det Anne :-)
    Jeg krydser fingre for at den fine vase skal en tur til provinsen ;-)

    SvarSlet
  39. Wow, den er fin! Tillykke med de 2 år!

    SvarSlet
  40. Tillykke med de 2 år - det er en fornøjelse at følge med her :)

    Jeg krydser også fingre - krydse krydse krydse...

    SvarSlet
  41. Uhh, jeg vil rigtig rigtig gerne være med!

    Og tillykke med de to blog år. Dejligt du er her :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  42. Tillykke med det. ;) Vil også gerne være med i kampen om den fine fine vase!

    SvarSlet
  43. Tillykke med bloggens fødselsdag :-)
    Sikke en smuk vase, den vil jeg gerne vinde!
    Kh Judith

    SvarSlet
  44. Det var dog en skøn vase! Den vil jeg da meget gerne gøre et forsøg på at komme til at eje :-)

    SvarSlet
  45. Sikke en skøn vase! Den vil vi meget gerne vinde herhjemme :)
    Og tillykke med bloggens fødselsdag!

    Mvh. Pernille
    http://flusso-di-pensiero.blogspot.com

    SvarSlet
  46. Stort tillykke med bloggens fødselsdag - rigtig fin vase, den vil jeg gerne have fingerene i:-)

    SvarSlet
  47. Tillykke med de 2 år her på bloggen. Jeg nyder at følge dig:-)

    SvarSlet
  48. Tillykke med de to år :)
    Jeg vil gerne være med, hvor er den bare fin altså!

    SvarSlet
  49. Hoho, selvfølgelig er jeg da med. Den skal hjem til mig. Stort tillykke med fødselsdagen :)

    Kh

    SvarSlet
  50. Jeg har fulgt dig længe, men ikke helt fra starten - jeg nyder at følge dine altid dejlige indlæg.

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne deltage! ;-)

    SvarSlet
  52. Så den lige i en butik i år er er fuldstændig solgt. Den er så fin.

    SvarSlet
  53. Uhh jeg vil gerne være med - og stort tillykke ;)

    SvarSlet
  54. Tillykke med jubilæet. Jeg er med i give away'en. :-)

    SvarSlet
  55. Tillykke med dagen. Og hit med vasen! ;-)

    kh,
    Trine

    SvarSlet
  56. Ej, sikke en flot give away! Har sukket efter deres vaser lææænge, så jeg håber virkelig jeg er heldig denne gang:-)
    Mvh. Louise(louiseutopia@hotmail.com
    -og stort tillykke!

    SvarSlet
  57. Den er skøn ..og du er ligeså! selvom jeg ikke kender dig in real life

    SvarSlet
  58. den har stået på min ønskeliste sååå længe. jeg elsk-elsker deres finurlige tegninger og fine farver. jeg er glad for at følge med herinde - tillykke med dagen:)

    SvarSlet
  59. Jeg er på og håber at jeg er heldig. Kæmpe tillykke med de 2 år!
    kristinewaldhausen@gmail.com

    SvarSlet
  60. hurra for to inspirerende år! og sikke en fin vase :)

    mvh
    Anne (apah@ofir.dk)

    SvarSlet
  61. Jeg skal da helt klart være med! Hvor er det en fin vase, og så er jeg da også lige blevet fast læser :)
    Kh Line

    SvarSlet
  62. Jeg bilder mig selv ind, at den er dekoreret med en krage, så den skal da hjem og stå, hvor kragerne vender ;)

    SvarSlet
  63. Det er bare en rigtig fin vase. Jeg vil gerne være med :o)

    SvarSlet
  64. Done:) og hvor er det bare en smuk vase, der i den grad ville klæde mit hjem:)

    SvarSlet
  65. Ej hvor fint Anne:-) jeg vil meget gerne være med i kampen:-) stort tillykke med din skønne blogs 2 års fødselsdag:-) og så vil jeg glæde mig til dit selskab på torsdag ude i virkeligheden:-)
    Kh

    SvarSlet
  66. Den er godt nok rigtig rigtig fin - lige som din blog.
    Håber den skal fyldes med forårs blomster her hjemme hos mig!

    SvarSlet
  67. uhuhu den vase skal da bo her hos mig (og mine platter fra dem)

    SvarSlet
  68. Her skal jeg da helt sikkert være med. Den passer så fint hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  69. Hold da op en skøn vase, jeg er helt klart med :)

    SvarSlet
  70. Ej den er godt nok fin den vase og et stort tillykke med de 2 år :0)

    SvarSlet
  71. Hvor er den da bare skøn..

    SvarSlet
  72. Tillykke med de to år :-)

    SvarSlet
  73. Uhhh hvor er den lækker!

    Og tillykke ;)

    SvarSlet
  74. Hej Anne
    TIllykke med de to år.
    Jeg vil rigtig gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  75. Hej Anne:)
    Tillykke med de 2 år:) og håber en dag jeg kan møde dig efter så lang tid:)
    Mange gange tillykke:)

    Hilsner Vicki

    Vil gerne være med:)

    SvarSlet
  76. Sig mig en gang - hvorfor fandt jeg først din blog NU??? Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig fremover :o) Og så vil jeg selvfølgelig MEGET gerne være med i kapløbet om den smukke vase. Tillykke med de 2 år...
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  77. For hulan Anne, hvor er det bare smukt med naive grafiske tegninger på porcelæn. Ihh, altså.

    Stort tillykke med bloggens fødselsdag,

    Kh Katrine

    SvarSlet
  78. Tillykke med de to år:-) hvor er det en flot vase, jeg vil gerne være med i lodtrækningen. Hilsen karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  79. Tillykke med de 2 år. Fin
    , fin blog - og så elsker jeg Meyer - Lavigne:-)
    Kh Ditte

    SvarSlet
  80. Tillykke:) jeg elsker det motiv der er på vasen:)
    Laura T
    lille.laura.thomsen@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Stort tillykke med de 2 år, det er godt gået :o) Og jeg vil selvfølgelig super gerne vinde denne lækre vase :o)

    SvarSlet
  82. Uff, den ville pynte i vindueskarmen!
    Og tillykke med de 2 år. :)

    /Lea Binta
    www.truntespalads.blogspot.com

    SvarSlet
  83. Ej, hvor er den fin!
    Jeg er helt klart med :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  84. Super lækker vase, jeg vil gerne være med! :D

    Dottie.dk

    SvarSlet
  85. hurrah! sejt nok og jeg seltager gerne i denne skønne giveaway

    SvarSlet
  86. Nej, hvor er det en fin vase. Og tillykke med 2-års dagen, det er stort!

    SvarSlet
  87. Super fin!
    (anne.kalma@gmail.com)

    SvarSlet
  88. Tillykke med bloggen! Det er godt nok en lækker vase - som jeg krydser fingre for, at jeg bliver den heldige vinder af :)

    Karen

    SvarSlet
  89. Hurra hurra og tillykke med 2 års dagen. Lækker præmie, som jeg selvfølgelig MEGET gerne vil vinde :)

    SvarSlet
  90. Tillykke med de to år! Jeg håber, at du de næste mange år vil fortsætte med din blog, for her er hyggeligt og det er spændende at følge med! At du ovenikøbet fejrer dagen med at forære en gave væk er jo bare super - Jeg vil meget gerne vinde den flotte vase!

    SvarSlet
  91. Tillykke med fødselsdagen..!! Jeg har en fin plads den lækre vase kan stå på.. den vil helt sikkert få det godt hos mig...

    SvarSlet
  92. Uh jeg er med ;0) og tillykke! Kh dorthe

    SvarSlet
  93. Sikke en fed vase, den er lige mig!
    Tillykke med med de 2:)

    kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Uh, den vil jeg sørme gerne vinde. Fin blog du har.

    SvarSlet
  95. Tillykke med to-års dagen :-)
    Det er da så fin en vase, og hold da op nogle andre fine ting de laver
    Jeg var lige inde og kigge på deres hjemmeside.
    Suk, en masse jeg gerne ville eje...! ;-)

    SvarSlet
  96. Tillykke med de 2 år :-) Er meget gerne med kristina_lyngskov@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Så fin - jeg er meget gerne med :)

    Og stort tillykke med de 2 år!

    SvarSlet
  98. Tillykke Anne.
    Jeg nyder at følge med og er glad for at have lært dig at kende også irl:)
    Jeg kunne da godt finde plads til den smukke vase herhjemme.
    Kh Mia

    SvarSlet
  99. Tillykke med din blog-fødselsdag... Håber jeg vinder! Den er nemlig super fin...
    Maj-Britt

    SvarSlet
  100. Tillykke med de 2 år! Jeg nyder at følge med.
    Jeg vil rigtig gerne være med.
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  101. Sikke en fin vase og tillykke med de 2 år i blogland!

    SvarSlet
  102. Hvor er den fin! Stort tillykke med "fødselsdagen"
    Kh Stine

    SvarSlet
  103. Stort tillykke Anne! And you are still going strong ;-) Har forresten solgt én af de små flodheste, de andre pynter stadig fint på hylderne, og det er jeg så glad for! Lækker præmie! Tjekker det ud med det samme..
    Knus B

    SvarSlet
  104. Jeg er helt sikkert med her :)

    SvarSlet
  105. Tillykke med fødselsdagen - tænk sig, jeg har været nødt til at lave browser-skift bare for at kunne komme til at kommentere her ;0)

    Og hvor er det da en skøn vase!

    SvarSlet
  106. Tillykke med de 2 år:-) Flot vase. Jeg er ret glad for ting med fin grafik på. SÅ jeg vil gerne deltage i din give away:-)

    SvarSlet
  107. Hjertelig tillykke med de to år, altid hyggelige og inspirerende indlæg :) Jeg vil meget gerne være med i din give away med den skønne vase.

    SvarSlet
  108. Tillykke, og hvor er det bare en sød vase. Den må helt klart gerne komme hjem til mig og stå.

    SvarSlet
  109. Det bliver man da nødt til at være med til. Hvor er den fed!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  110. Hvor er den dog skøn! Helt igennem bare utrolig fin :)
    Og tillykke med de 2 år!

    SvarSlet
  111. Tillykke med de to år!!! Jeg vil meget gerne deltage i din skønne give away!

    SvarSlet
  112. Tillykke med de 2 år.
    En fantastisk vase. Jeg deltager gerne og håber jeg er den heldige :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  113. Stort, stort tillykke. To fantastiske år Anne. Jeg er forsat meget glad for at følge dig.
    Og den give away må jeg da vinde!

    SvarSlet
  114. Iiih hvor er den fin!

    SvarSlet
  115. Oooh lord. Den er så fin den vase. En absolut favorit. Så jeg vil meget gerne være med og så stort tillykke med 2 års jubilæum. Det er da lidt stort (:

    SvarSlet
  116. Tillykke med foedselsdagen:-) Laekker Give away !!!

    SvarSlet
  117. Stort tillykke med bloggen!
    Og sikke en fin vase - jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  118. Åh hvor er den fin <3
    Dejlig giveaway! Kig forbi min hvis du kan li Småfolk ;)
    Har liket på FB

    SvarSlet
  119. Øj den er fin :)
    Har absolut osgå liket på FB ;)
    Vh Thea

    SvarSlet
  120. Nøj hvor er den smuk! Håber virkelig det bliver mig der render med den;)

    SvarSlet
  121. Stort tillykke med de 2 år! Og tak for dejlig bloglæsning!
    Jeg vil da meget gerne deltage i konkurrencen - den vase er jo bare så fin!:)
    - Kristina:)
    (kristina_7800@yahoo.dk)

    SvarSlet
  122. Virkelig smuk..:) Den må gerne flytte herhjem..
    KH Anne - som har nydt at følge med i de to år;)

    SvarSlet
  123. Stort tillykke med de 2 år!

    Jeg deltager også gerne i konkurrencen, for det er jo en fantastiske præmie:-D

    SvarSlet
  124. Tillykke med de to år :-)

    Jeg deltager og håber, jeg vinder den fine vase

    SvarSlet
  125. Smuk vase og hyggelig blog. Tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  126. Jeg vil også gerne være med - sådan en fin vase kan jeg nemlig godt bruge :-) Og tak for en rigtig fin blog, som jeg ofte er inde og lure lidt på :-)

    SvarSlet
  127. Tillykke med de 2 år, og tak for din fine blog. Jeg deltager også i konkurrencen om den fine vase.

    SvarSlet
  128. I love the work of Meyer-Lavigne. Thank you for the chance. I wish to be the happy winner.
    Take care. Agata

    SvarSlet
  129. Det er lidt fedt at vi startede stort set samtidigt :) Tillykke med de 2 år! Og hapser meget gerne vasen hjem til mig, tak.

    SvarSlet
  130. Åh, jeg er så imponeret over folk, der husker at fejre deres blogs fødselsdag :D Jeg kan slet ikke huske, hvornår min kom til verden.

    Ooooog så vil jeg da ha' den vase der altså!

    SvarSlet
  131. Tillykke med de to år:-)Jeg har fundet pladsen til vasen, så du kan roligt sende den i min retning!

    SvarSlet
  132. Jeg sidder og tegner firkanter og ser lige at jeg har overset denne fine giveaway, heldigvis kan jeg vist nå det endnu :) så jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  133. Den må gerne pynte her hos mig! :-)

    SvarSlet
  134. Tillykke med bloggen :)

    Jeg melder mig også gerne til at vinde den skønne vase :)

    SvarSlet