13. december 2011

Skær selv!

Hvis du har en idé du godt kunne tænke dig at få lavet i akryl eller træ eller måske i bølgepap, så klik ind hos akrylgutterne lige her. De kan realisere alle de kreative ideer, du ikke selv har mulighed for at lave, fordi du ikke lige har en laserskærer stående i stuen... Det kunne jo fx være et skilt til ungernes værelse som det på billedet. Det kræver blot, at du kan finde ud af at tegne i et tegneprogram. Jeg har sendt en julegavebestilling til dem, men hvad det er, kan jeg jo ligesom ikke afsløre;)

8 kommentarer:

  1. Hvor er den sød - og fedt at man kan få produceret sit eget design :)

    SvarSlet
  2. Smart! og sikke fint skiltet er :)

    SvarSlet
  3. Heidi og jeg har allerede tjekket siden ud :) Og vi går i det kreative hjørne når vi mødes i julen så vi kan få sendt en bestilling afsted i noget træ. Vi GLÆDER os :)

    SvarSlet
  4. Vildt fed ide´! Tak for det link:-)

    SvarSlet
  5. Hold nu op hvor genialt! Jeg skal da helt sikkert have anbragt nogle bestillinger dér :D Tusind tak for linket :)

    SvarSlet
  6. Altså smart at de gør og kan det og tilbyder det! Må prøves.

    SvarSlet
  7. Tak for linket. Lige nu kører min hjerne på højtryk over hvad jeg gerne vil have fremstillet!

    SvarSlet
  8. Hvor er den super fin, den lille jakke

    Stine:)

    SvarSlet