20. december 2011

Sødt





Det er blevet til en del søde sager i år. Måske er det fordi, jeg er tandlæge-barn, og så skal man ligesom tage revanche, når man bliver voksen. Karamellerne er i hvert fald så søde, at de næsten hviner i tænderne. Og marcipankuglerne er pyntet med de største sukkerblomster, jeg kunne finde. Jeg har også forsøgt mig med lidt sundere ting, så jeg har blendet dadler, figner, tørrede abrikoser, svesker og mandler og trillet dem til kugler. At de så er dyppet i chokolade og trillet i kokos bagefter er en anden sag. De smager i hvert fald intet mindre end fantastisk.
De første to billeder er inde fra CupcakeFabrikken i går. Det var hyggeligt:)

13 kommentarer:

  1. Åhh jeg kender godt følelsen, når det hviner i tænderne - ikke godt og jeg elsker karameller, men det føles nogle gange som om man får huller mens man spiser dem:/ Fejrer altid et tandlægebesøg med karameller, da dommen om 0 huller giver anledning til at æde løs;)

    Det ser absolut lækkert ud...mums mums...

    SvarSlet
  2. Åh, hvor befriende at der er andre som mig :-)

    SvarSlet
  3. Uhhm det er bare guf for øjenene...
    Jeg har jo fået graviditetssukkersyge, så jeg har intet lavet i år- udover at bage lidt småkager med Dicte. Det er bare ikke det samme, når man ikke selv må guffe i sig;)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare lækkert ud!

    Hvad går CupcakeFabrikken ud på? Jeg er tit cyklet forbi :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  5. Mille - lige præcis! Jeg får også helt dårlig samvittighed, når jeg spiser dem... Men spises, det skal de jo;)

    Losarinas mor - hi hi, jeg tror vi er mange i samme båd:)

    Tenna - nej, julen handler ret meget om alt det lækre guf, man skal spise! Du må tage revanche næste år;)

    Jenny - hov undskyld, jeg havde slet ikke fået lavet et link til CupcakeFabrikken! Det er et sted, hvor man kan lære at lave de fineste cupcakes af den dygtige og søde Julia:) Det kan anbefales! Og så kan man også købe en masse fint tilbehør, hvis man vil bage dem selv.

    SvarSlet
  6. wow! Det ser bare rigtig lækkert ud! Mums!

    SvarSlet
  7. Jeg synes nok, at jeg ikke mindedes havregrynskuglerne ;)
    Dejligt at se dig igen søde. Glæder mig meget til næste gang/update ;)
    Knus Katrine

    SvarSlet
  8. Nu løber tænderne jo i vand herhjemme.

    SvarSlet
  9. Haha, man skal også passe på at det ikke bliver alt for sundt! Lyder som en rigtig hyggestund. :)

    SvarSlet
  10. Mine tænder løber i vand. Gnam... Og minder mig om, at der da lige skal produceres lidt søde sager, inden julen kan komme helt indenfor. :-)

    SvarSlet
  11. looks yummy :)

    there is a giveaway at my blog, please take a look if you have time :)
    http://excurlythoughts.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. wow jammie....i love sweetis


    greatings send you Conny

    SvarSlet