28. december 2011

Julen














Det har været en dejlig jul! På trods af ti voksne mennesker i et lille sommerhus er der uendelig højt til loftet på Rømø, hvor man er omgivet af Vesterhavet og mørket. Jeg er heldig med både familie og gavehøst. Tak:)
Billedet har jeg fået af Maiken, og halskæden og ringen har jeg fået af Anne. Tak søde piger!
(Guldøreringene er fra Baks, læderspændet er fra SchönWerk, keramikflasken er fra Tina Marie Bentsen, keramikhestene er fra min mormors gemmer og sømandskjolen er fra Samsøe)

6 kommentarer:

  1. Sikke mange skønne sager, du har fået og hvor ser det bare helt igennem fantastisk ud med stemningen fra hus og hav :-)

    SvarSlet
  2. Sikke lækkerier!! De ørenringe er så smukke!!
    Godt du havde dejlige dage vestpå - skønt strandbillede!
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. De øreringe bliver du glad for. Jeg har de rhodinerede og går ikke en dag uden :)

    SvarSlet
  4. Åhh hvor ser det bare skønt ud!! Dejligt at du har kunnet trække stikket lidt ud! Den kjole ser virkelig lækker ud, må hellere kigge nærmere på den ;)

    Kh

    SvarSlet
  5. Har du virkelig holdt jul på SKØNNE RØMØ? Det må have været en udsøgt fornøjelse.. godt nytår!

    SvarSlet