2. december 2011

Julemarkeder








Jeg har været på julemarked-rundtur med Asli i dag. Første stop var hos Meyer-Lavigne i deres lokaler i Kødbyen. De laver bl.a. keramik med finurlige figurer og mønstre i fine farver. Og jeg kan simpelthen ikke stå for det! I dag og den næste uge holder de åbent hus med 2. sorteringsvarer til meget fornuftige priser.
Næste stop var julemarkedet på Værkstedet Viktoria, hvor der bl.a. var Lucky Boy Sunday og igen rigtig meget fint keramik. Der var dog rigtig mange mennesker!
De er farlige de her julemarkeder. Jeg købte fem gaver, hvor af de fire var til mig selv.

21 kommentarer:

  1. Årh, hvor er du hurtig! :-) Tak for en hyggelig (og halvdyr) eftermiddag. Og gaverne er dig vel undt.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne julemarkeder;)

    SvarSlet
  3. Skønne ting - selvforkælelse må man også god i december (og til januarudsalget og, og...) - god weekend ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød..tak skal du ha'. Sikke nogle dejlige blogs i har begge to.

    SvarSlet
  5. tak for informationen. Vi skal til Kbh i weekenden, så håber at vi kan lægge vejen forbi lidt..

    SvarSlet
  6. Haha...men du har fortjent det, har du!:)

    SvarSlet
  7. uh, det er jo yndlingsjulemarkedet - mon man kan nå forbi imellem amninger af den nyfødte... hvordan var priserne på luckyboysunday?

    SvarSlet
  8. Asli - selv tak:) Ja, det var vist godt, vi stoppede turen efter de to steder!
    Tenna - ja, det var de:) Meget fristende julemarkeder!
    Pia - hi hi helt enig:)
    Meyer-Lavigne - selv tak! Det er virkeligt nogle fine ting, I laver:)
    Christina - det var så lidt:) Der er også et julemarked på HC Ørstedsvej her i weekenden: http://www.aok.dk/byliv/det-nye-designer-julemarked-2011-0#what:Byliv Sidste år var det i hvert fald ret godt. Og så er der også det her: http://www.aok.dk/shopping/julemarked-i-design19e#what:Shopping på Østerbro. God tur til Kbh:)
    Malene - tak;) Ja nogle gange fortjener man en gave;)
    Spitzenklasse: Jeg gav 200 kr. for puden. Det virkede som om, priserne var ret fair, men tingene blev også revet væk hos Luckyboysunday!

    SvarSlet
  9. Skønne ting, heldige jer. Det lyder bare som en super hyggelig dag :)

    Kh

    SvarSlet
  10. Anne - det var det også:) Det kan være, at du skal til Ryesgades julemarked i morgen? Det skulle være godt:)

    SvarSlet
  11. Det er godt nok nogle lækre sager I har været forbi;)

    SvarSlet
  12. Kan du overtales til at fortælle, hvad vaserne kostede? Selvom det jo bare er selvpineri.

    SvarSlet
  13. Mille - ja der var rigtig mange lækre sager! Godt jeg ikke havde flere kontanter med;)
    Ida - ja det er vist selvpineri;) De små kostede 70 kr, de mellemstore kostede 90 og de store kostede 150. (normalpriserne er 190, 245 og 395). Det er 2.sortering, men det er slet ikke til at se!

    SvarSlet
  14. Jeg vil jo meeeeeeeeeeeeeeed!!! Jeg kan ikke holde det ud!!!! Ida, hvad gør vi????

    SvarSlet
  15. Syntes det burde være helt forbudt at vise den slags. Vi er jo nogen der ikke lige kan svinge forbi, ikke. Hmpf! -men du fortjener det ;)

    SvarSlet
  16. Årh så skulle jeg jo være taget med.... Det ser skisme lækkert ud! Men jeg MÅ ikke købe mere nyt før vi er flyttet:-)

    SvarSlet
  17. Ida, Katrine og Julia - roadtrip siger jeg bare! Og hvis I kommer, så sig lige til, for jeg kan da godt lokkes til endnu en julemarkedstur;)
    Ninna - ja, du gik virkelig glip af noget!

    SvarSlet
  18. Sikke en tur. Jeg ville have købt mig fattig.

    SvarSlet
  19. Tak for tippet - jeg nåede det mellem to fodringer og har købt mig fattig og slæbt hele 10 (!) ting med hjem. Forhåbentlig magter jeg at skille mig af med de fleste til julegaver...

    SvarSlet
  20. Ja det er nogle ret fine ting du viser der , Anne.. puha man kunne godt gå amok i det porcelæn.. Knus C

    SvarSlet