25. november 2011

Lidt for tidligt









Jeg synes egentligt først, at julen starter 1. december, men når jeg nu har lejligheden fuld af akryl-julepynt, så er det altså svært ikke at blive fristet til lige at tyvstarte lidt på julerierne. Det smukke flettede keramikhjerte købte jeg af Christina sidste år, og den lille fine engel er hentet fra sidste nummer af BoligLiv, og det er Camilla, der står bag den. Jeg synes de forskellige materialer supplerer hinanden godt.
I morgen og søndag står den på Roskilde Julemarked. Jeg glæder mig rigtig meget, men der er også lidt nerver på... Håber vi ses:)

10 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at pynte op her i weekenden. God turtil Roskilde, håber I får et godt salg!

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig hyggeligt ud:) Åh, hvor vil jeg gerne have fingre i de lækre akryl ophæng:) God fornøjelse i morgen. Vildt at det allerede er så vidt:)

    SvarSlet
  3. Aha! Det er det de rundt akryler skal bruges til. DEM skal jeg købe nogen af, det ser simpelt hen bare for fint ud!!!!!

    SvarSlet
  4. Herhjemme pynter vi også først til 1. december, men jeg kan godt forstå, du ikke kunne vente.
    Er der en chance for, at noget af det lækre akryl kommer til salg på nettet?

    SvarSlet
  5. Ida - tak! Det håber jeg virkelig også på! Glæder mig til at se din oppyntning. Er sikker på, at du har nogle fine sager i gemmerne:)

    Malene - Ja, det er lige pludselig gået hurtigt! Du kan sagtens få fingrene i noget af det på nettet snart:)

    Line - nemlig;) man kan også bruge dem under glas, det er også ret fint!

    Malene - det plejer jeg også først at gøre (ellers når man jo næsten at blive træt af alt det juleri). Ninna er i fuld gang med at gøre det klart, så det kan komme til salg på nettet - måske allerede på mandag, men vi skal nok give besked:)

    SvarSlet
  6. Rigtig lækker pynt du har :-) Håber også på der er lidt der kan komme til salg på nettet :-)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det fint og dejligt ud. Fantastisk pift med akrylen. Håber I får et super salg på markedet.

    SvarSlet
  8. Det ser dejligt ud. Og dejligt at se at hjertet stadig bruges:-)

    SvarSlet
  9. Kan godt forstå det var svært at modstå fristelsen og vente til den første med det fine pynt. Rigtig god tur til Roskilde. Glæder mig til netsalg :-)

    SvarSlet
  10. Sikke fine sager! Og acryl'en klæder virkelig porcelænet - endnu en grund til at være forelsket i det og håbe I ikke får solgt alt det hele;)
    Men ellers håber jeg I har et super godt marked..:)
    Kh Anne
    (og fin fin engel - har også lige anskaffet lidt rå træperler til dem så jeg kan mixe lidt;)

    SvarSlet