13. november 2011

Forberedelser







Der er kun små to uger til Roskilde Julemarked. Jeg glæder mig. Og jeg er spændt. Jeg kan ikke nå alt det, jeg gerne vil ved siden af specialet, så jeg skruer ned for blusset og kører efter "lidt har også sin ret", så jeg også kan nå at trække vejret. De to shoppere på billederne skal med. Og en stak libertysager og bløde ting strikket i alpaca. Og så en masse akryl! Og nu er jeg i gang med at sætte skilte på det hele, og ikke mindst prismærke tingene. Det er altid lidt af en svær disciplin, synes jeg. Jeg håber, I kommer ud at hilser på Ninna, Asli og mig:)

30 kommentarer:

  1. Lidt har også ret - og man skal også leve.
    Jeg er i hvert fald fristet af dine fine Liberty sager :o)
    Skynder mig lige at svare på din mail, undskyld ventetiden!

    SvarSlet
  2. Jeg krydser fingre for at shopperen med den gule tråd ikke bliver solgt. Så kunne det jo være den kunne bo hos mig...:-) Det bliver så fedt et marked.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne sager. Jeg kommer desværre ikke til julemarkedet, for det ligger alt for langt væk, men jeg håber I får en skøn dag og får solgt en hel masse :-)

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig kommer jeg forbi julemarkedet. Jeg glæder mig til at se alle dine skønne sager.... :-)

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig også! Og kan heller ikke nå alt det, som jeg gerne ville ;-)

    Vi ses :-)

    SvarSlet
  6. Flotte flotte ting, Anne! Ærgerligt at jeg ikke lige kommer forbi Roskilde.

    SvarSlet
  7. Hvor ser tingene bare skønne ud:-)
    Kh Anita

    SvarSlet
  8. Så fine ting! Det bliver knaldgodt :-)

    SvarSlet
  9. Jeg ville bare SÅ gerne kigge forbi, hvis det var muligt. Lækre ting du sysler med, men vigtigt, som du skriver, liige at trække vejret også:)

    SvarSlet
  10. Jeg ville meget gerne bo lidt tættere på og komme og kigge forbi..:) Men håber I får et rigtig godt marked.
    Men lækre sager, du har med! Sådan en shopper og et pandebånd måtte gerne flytte hjem til mig;)
    KH

    SvarSlet
  11. Og mon du/I overvejer at ville sælge eller reservere noget akryl til mig..:)? Ville elske at få fingre i det..

    SvarSlet
  12. Sikke en masse fine ting du har fået lavet! Er vild med shopperne, de er super fine med de små "ranker" ;)

    Karen

    SvarSlet
  13. Hej Anne, jeg glæder mig meget til at se jer i Roskilde, når jo nok ikke at se jer inden da. Lækre sager, bliver meget fristet!

    p.s. har ikke hørt fra akryl manden...

    SvarSlet
  14. Super flotte tasker!!! Og dejlig blog du har. Jeg glæder mig til at følge med fremover.

    SvarSlet
  15. det bliver godt Anne.. Jeg sidder og tænker på om du mon sælger nogle af tingene på forhånd? Jeg kunne så godt bruge et af dine hårbånd.. (pandebånd)

    SvarSlet
  16. Jeg er også nået til punktet "jeg når vist ikke det hele" og så må det jo være sådan. Man kunne jo bare været startet lidt mere effektivt op for længe siden ;o)
    Jeg glæder mig i hvert fald til at deltage :)

    SvarSlet
  17. Roskilde er alt for langt væk! ÆV... Men sikke nogle lækre sager du endnu engang har produceret.

    SvarSlet
  18. Sikke nogle fine ting du laver. Jeg når desværre ikke forbi julemarked, men tak for din fine blog, den bliver en fornøjelse at følge med på.

    SvarSlet
  19. På billede nr. 6 ligger der en blå/grøn grafisk sag. Er det en mobilpung eller? Den er vildt flot.

    SvarSlet
  20. Jeg har i hvert fald tænkt mig at kigge forbi, bor jo lige i nærheden ;)

    SvarSlet
  21. Uh, hvor ville jeg gerne kigge forbi ...må prøve at passe det ind. Lækre lækre sager! WOW

    SvarSlet
  22. Lækre sager - sikke travlt du har haft/har

    SvarSlet
  23. Hej piger, tak for alle jeres søde kommentarer:) Og hvor dejligt, at flere af jer kommer forbi at hilser på os!

    Anne - vi sætter det akryl, der ikke bliver solgt på markedet, til salg efterfølgende. Men vi skal nok lige sige til, hvis du vil sidde klar:)

    Christina - de pandebånd jeg har liggende kommer alle med til markedet. Jeg har nemlig kun fået strikket fem... Men dem der ikke bliver solgt ryger lige fluks på nettet:)

    Malene - ja, hvis det er det blå til venstre i billedet, så er det et iPhone-etui:)

    Kh Anne

    SvarSlet
  24. Armmenn, hvor er du bare knald dygtig:)Glæder mig til julemarkedet, og alle de fine ting!

    SvarSlet
  25. "synes godt om"

    Det bliver jo revet ned af hylderne! Dine net er blevet SÅ fine. :)

    SvarSlet
  26. Lækkert Anne... Må da vidst lige forbi Roskilde;)

    SvarSlet
  27. uh, jeg vil prøve at komme forbi. det hele frister jo.

    SvarSlet
  28. Skøn blog du har - glæder mig til at kigge med på sidelinien fremover :-) - og jeps jeg kigger også fordi markedet. Nu hvor jeg ikke længere har min egen butik, er der endelig tid til julemarkeder :-)

    SvarSlet
  29. Jeg vil da bestemt gøre alt for at komme forbi,
    bor ikke så langt fra Roskilde, så det skulle være muligt ;-)

    SvarSlet