30. oktober 2011

Wonderful weekend












Jeg kan ret godt li' weekender som denne. Fredag stod den på Kreative Dage i Fredericia med Line, Wenche og Rikke. Det var super hyggeligt, men også lidt overvældende med alle de stande og alle de mennesker - hvoraf sådan ca. 99 % var kvinder, og den sidste procent så ud til at kede sig bare en anelse... Jeg kom derfra med en bunke fine gamle plastikknapper og lidt garn. Lørdag mødtes jeg med endnu en flok søde (og faktisk også temmelig sjove) piger i Julias indbydende lokaler i Cupcake Fabrikken. Kagepyntning, tapas, pakkeleg, veninder og asti er en rigtig god blanding. I dag står den på stilledag.

20 kommentarer:

  1. En weekend fuld af fart og festivitas, det lyder sjovt. Op med stængerne og flad ud i dag :)

    SvarSlet
  2. Lyder som en pragtfuld weekend. Hvor dejligt!
    /Liv

    SvarSlet
  3. Taaark for siiiidst :-) Jeg gik ind i billetsalget, efter du var gået, og damen lavede en todelt pladsbillet, hvor jeg skulle skifte plads i Vejle. Så selvom der ikke var nogen pladser til hele strækningen, så kom jeg faktisk til at sidde ned næsten hele vejen til København. Og godt jeg havde fået lavet en pladsbillet, for der var godt nok mange med toget. Jeg håber, at du også kom godt hjem.

    SvarSlet
  4. Ja der seriøst mange mennesker derude :-)
    Dejligt at få hilst på dig og skønt du har haft en dejlig weekend.
    Kh.

    SvarSlet
  5. Tusind tak for igår sødeste!!!! Fantastisk dag og dejligt gensyn :) :) :) virkelig skønt at se dig igen!!

    SvarSlet
  6. Selv tak! Det var vist lige hvad vi alle trængte til!

    SvarSlet
  7. Det lyder som en dejlig weekend Anne! Hyggelige billeder du har taget...

    KH Tine

    SvarSlet
  8. Malene - det kan du tro, jeg også gør;)

    Liv - det var/er faktisk også en pragtfuld weekend:)

    Asli - åh, det var godt! Ellers havde det også været en laaaang tur hjem!

    Louise - i lige måde! Det var dejligt endelig at få sat et ansigt på dig:)

    Christina - og i lige måde:) Ihh hvor var det bare en god dag!

    Malene - det tror jeg du har meget ret i! Godt det lykkedes:)

    Line - det er det nemlig:) Din fod i en lækker sko!

    Tine - det var det også bare:) Ærgerligt weekenden snart er slut...

    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Sødeste Anne - som altid så dejligt at se dig! Jeg håber virkelig at det kan lykkes mig snart at komme til den store stad og hygge mig!

    SvarSlet
  10. Lyder til at du har haft en FANTASTISK weekend! Var også i fredericia, men var afsted lørdag. skøn oplevelse. :-)

    SvarSlet
  11. Lyder til at i har haft en SKØN weekend :) Anne - mon jeg er så heldig at du har nogen af dine fine fine strikkede/flettede pandebånd med på markedet i Roskilde?

    SvarSlet
  12. Så skønne bedrifter du har gjort :)

    SvarSlet
  13. Tak for sidst anne-pande. håber vi snart lige kan stikke hovederne sammen over en kop kaffe :)

    Kram

    SvarSlet
  14. Louise - i lige måde! Ja kom endelig snart til storbyen:) Vi skal nok tage godt imod dig;)

    Lea - det har jeg i hvert fald:) Ærgerligt du ikke var i Fredericia fredag, så vi lige kunne have mødtes:)

    Tina - absolut skøn weekend! Ja, jeg er i gang med at strikke en stak pandebånd, så dem tager jeg med til markedet:) Skal du også på markedet?

    Louise - ja, det var nogle ret gode ting, der var på programmet denne weekend:)

    Anne - selv tak! Ja lad os lige mødes:)

    Kh Anne

    SvarSlet
  15. Uuh - så kigger jeg nok forbi efter et pandebånd. Har forelsket mig lidt i dem :) Ja - min søster og jeg skal også med på markedet i Roskilde- det bliver spændende :)

    SvarSlet
  16. Tak for en skøn aften! Og sikke lækre knapper du fik købt. Virkelig fine!

    SvarSlet
  17. Lyder som en helt fantastisk dejlig weekend. Lige efter mit hoved :o)
    Kan dog godt forstå du måtte holde stille-søndag.

    Kh Shina

    SvarSlet
  18. Fine cupcakes.
    Og det lyder som en kanon god weekend. Dejligt.

    SvarSlet