30. september 2011

Wok





Jeg har fået en pakke fra Urtekram med fire økologiske madkits. De er egentlig ment som hverdagsretter til travle børnefamilier, men de passer nu også meget godt til en travl studerende, der altid er et stort spørgsmålstegn, når det handler om aftensmad. Og så er bonussen, at man rent faktisk har rester til dagen efter, og det er jo smart. I går lavede jeg den milde thaiwok sammen med Ninna, og den blev rigtig god! Og så er æskerne faktisk også ret flotte...
I kan læse mere om de nye madkits lige her.

5 kommentarer:

  1. Det ser super lækkert ud - og nu hvor jeg er del af en travl børnefamilie kan det da godt være, at jeg skulle afprøve sortimentet. (Havde samme problem med mad, da jeg studerede :))

    SvarSlet
  2. Uhm, det ser lækkert (og nemt) ud! Urtekram har altså bare de flotteste emballager :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Om det er travl børnefamilie eller travl studerende må jo her være same same - tiden er der ikke altid til masser af tid i køkkenet..;)
    Men det ser da rigtig lækkert ud!
    Måske jeg skulle forsøge at få fat i sådan et par smukke pakker - så der er noget nemt til de første dage med bebs i huset - og så kan de jo pynte indtil;)
    Tak for tippet - og dejlig dag til dig..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Dejlig dejlig mad:-) Og en dygtig kok ikke mindst...

    SvarSlet
  5. Det lyder lige som noget for mig.

    SvarSlet