9. september 2011

Stof- og papirsalg

Oprydningen greb om sig, så nu er der både stof og papir til salg. Så hvis I er i gang med (eller skal i gang med) at sy lappetæpper, puder, bamser og alt muligt andet, eller I skal have dekoreret en sætterkasse, Søstrene Grenes fine krukker eller noget helt andet, så er der måske noget for jer:)

Hvis I ser noget, I kan li' så send en mail til anneapfelstrudel@gmail.com

Først retrostofpakker! (der er 6 pakker med 9 stykker stof i hver pakke)

Stofpose 1 er en blanding af lilla, orange og lyserøde stykker i forskellige størrelser. 150 kr. inkl. porto. SOLGT



Stofpose 2 er en blanding af orange og lyserødt stof i forskellige størrelser. 150 inkl. porto. SOLGT



Stofpose 3 er en blanding af brune og grønne stoffer i forskellige størrelser. 175 kr. inkl. porto. SOLGT



Stofpose 4 er en blanding af grønt, brunt og lilla stof i forskellige størrelser. 175 kr. inkl porto. SOLGT



Stofpose 5 er en blanding af grønt, brunt og blåt stof i forskellige størrelser. 190 kr. inkl. porto. SOLGT



Stofpose 6 er en blanding af gult/grønt/brunt/lyserødt og blåt stof i forskellige størrelser. 175 kr. inkl. porto. SOLGT


Og så til sengetøjet!
Lyseblåt Rasmus Klump sengetøj i juniorstørrelse 180 kr. inkl. porto. SOLGT


1001 dalmatiner-sengetøj i juniorstørrelse. 170 kr. inkl. porto. SOLGT


Bambi-sengetøj i babystørrelse. KUN DYNEBETRÆK! 110 kr. inkl. porto. SOLGT


Hovedpudebetræk med grønne blomster. Jeg har to stk. 70 kr. pr. stk. inkl. porto. BEGGE ER SOLGT


Og så til resteposer! (ca. 600 g. i hver)

Restepose 1 består af nyt stof (fra Stof 2000, Stof og stil, Garniture og Frau Tulpe) i forskellige størrelser (nogle små, andre lidt større), som du kan bruge til applikationer, lommer, lapper, sekskanter mm. 150 kr. inkl. porto.



Restepose 2 består af retrostof i forskellige størrelser til en masse små/mindre projekter. 150 kr. inkl. porto.


Og lidt flere blandede rester i forskellige størrelser. (nogle er for små til tøj, men store nok til lommer, huer osv.)
Blandede rester 1. (ca. 500 g). 90 kr. inkl. porto. SOLGT






Blandede rester 2. (ca. 600 g.) 90 kr. inkl. porto.


Og så til papiret! Der er 8 pakker med mindre rester til sætterkasser, kort, uroer osv.
Papirpakke 1. 30 kr. inkl. porto. SOLGT


Papirpakke 2. 30 kr. inkl. porto. SOLGT


Papirpakke 3. 30 kr. inkl. porto. SOLGT


Papirpakke 4. 30 kr. inkl. porto. SOLGT


Papirpakke 5. 30 kr. inkl. porto. SOLGT


Papirpakke 6. 30 kr. inkl. porto. SOLGT


Papirpakke 7. 30 kr. inkl. porto. SOLGT


Papirpakke 8. 30 kr. inkl. porto. SOLGT
 

Og så til lidt større pakker. Hver pakke består af 6 ark papir i a4-størrelse.
a4-pakke 1. 45 kr. inkl. porto. SOLGT


a4-pakke 2. 45 kr. inkl. porto. SOLGT


a4-pakke 3. 45 kr. inkl. porto. SOLGT

Det var det! Håber I vil hjælpe mig med at få ryddet ud:) Og jeg sender altså kun til Danmark, hvor portoen i forvejen er dyr...

27 kommentarer:

  1. Hvis jeg har læst rigtig, er jeg interesseret i det du kalder blandede rester 1 til 90 kr : )

    SvarSlet
  2. Hej Sine
    Send mig en mail, og så er pakken din:)

    SvarSlet
  3. Hej

    Er interesseret i stofpakke 2 - har sendt din en mail.

    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Anne

    De to grønne hovedpude betræk, hvad str. er de???

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne købe papirpakke 4 :-)

    SvarSlet
  6. Camilla - har svaret dig:)

    Louise - de er ca. 55 x 55 cm.

    SvarSlet
  7. Sara Marie - den er solgt, men nr. 3 ligner den!

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne købe papirpakke nummer 6....

    SvarSlet
  9. Øj, nogle fine pakker :-)
    Jeg kunne godt tænke mig at få fingre i dalmatinerne :-)

    SvarSlet
  10. Hej Anne, har sendt en mail. Vil meget gerne købe bambibetræk.

    SvarSlet
  11. Tina - send mig en mail, og så er pakken din:)

    Merete - send mig en mail, og så er Dalmatinerne dine:)

    Tamra - Har svaret dig. Bambi er dit:)

    SvarSlet
  12. Hej anne. Jeg vil meget gerne købe papirpakke 2 og 3 :-) kh Jela jelabaunegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jela - der er kun nr. 7 og 8 tilbage, plus a4-pakke 3...

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne købe stofpakke 3

    SvarSlet
  15. Stina - send mig en mail, og så er det din:)

    SvarSlet
  16. Hej

    Du har ikke et papir med bambier og et med maguritter på lilla baggrund tilovers vel?

    Kh Charlotte

    SvarSlet
  17. MusseOlsen - der er et stykke med lyserøde bambier i pakke 7, men det lilla med margueritter er solgt, og jeg har ikke mere af det desværre.

    SvarSlet
  18. Hej Anne.
    Hvis ikke det er nuppet endnu så vil jeg gerne købe stofpose 6 samt de to grønne pudebetræk :-)
    Kh Ulla.
    Ps. jeg smider dig en mail.

    SvarSlet
  19. Tror jeg springer over så. Det var det gule bambi-papir, jeg tændte på. Kan du huske, hvor det er fra? :)

    SvarSlet
  20. Sara Marie - papiret med bambierne er fra Blafre. Det kan være, at man stadig kan få det?

    SvarSlet
  21. Øv bøv - troede jeg var heldig :-/ Er ikke så tændt på de røde farver i de resterende papirpakker.
    kh Jela :-)

    SvarSlet
  22. Sikke en fantastisk omgang oprydning du har haft gang i. Og tillykke med det flotte salg :-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne købe de resterende papirpakker.

    SvarSlet
  24. Karin - det må du gerne. Send mig en mail:)

    SvarSlet
  25. Tak for den lille snak, vi fik i går, da jeg hentede min papirpakke. Håber du kommer godt i gang med specialet - ellers må du søge helle her i blogland og samle fornyet energi:-)

    Jeg glæder mig til at klippe-klistre med det fine papir:-)

    SvarSlet
  26. Hej Anne,
    Hvor kan man få stof med Rasmus Klump?
    Skal sy sengelinned at det.

    Venlig hilsen
    Karen

    SvarSlet
  27. Hej Karen
    Det ved jeg desværre ikke, men du kan måske google dig frem til det.
    Mange hilsner Anne

    SvarSlet