28. september 2011

Skriv, sy, strik



Jeg er i gang med en bestilling på et legetæppe til tvillingepiger. Og så er jeg begyndt på en uldtrøje til mig selv. Den bliver sort med tynde koralfarvede striber ved kanterne. I mit hoved bliver den rigtig fin, så det håber jeg også, at den gør i virkeligheden. Og så skriver jeg og har lavet et lille speciale-hjørne. Og så forsøger jeg at sige til mig selv, at jeg skal færdiggøre ting, inden jeg begynder på noget nyt, så jeg får mere plads i hoved og hjem...!

14 kommentarer:

  1. De er bare smadder søde de elefanter. Jeg tror det er klogt at gå lidt til og fra det hele, så man ikke kører sur.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se tæppet færdig - ser allerede super fint ud...btw hvis du finder opskriften på det der med at afslutte tingene så lav lige en DIY for det er jeg absolut heller ikke særlig god til..;)
    Ses imorgen...glæder mig!!! :D

    SvarSlet
  3. Åh ja...en DIY på at færdiggøre ting efterspørges også her:) Men tror det er rigtig klogt, for at undgå for meget kaos i hjem og hovede...
    Tæppet ser virkelig fint ud.

    SvarSlet
  4. Åhh, hvor er de bare skønne de to elefanter :)

    SvarSlet
  5. er helt forelsket i elefanterne.

    SvarSlet
  6. Puha... det er farligt med de overspringshandlinger ifht et speciale.... men det er jo SÅ hyggeligt og også vigtigt at koble lidt af, ik;-)

    SvarSlet
  7. Dejligt at der kan findes tid til de hele :-) Super søde elefanter...

    SvarSlet
  8. Alles in ordnung skal bare været mottoet en gang imelem :)

    Kh

    SvarSlet
  9. Tak piger.
    Malene - ja, det er også det jeg forsøger!
    Jeanette - åh ja en diy på at færdiggøre ting ville være godt;) Vi ses!
    Malene - ja, og jeg har nemlig ALT for mange halvfærdige projekter, og det stresser faktisk lidt.
    Lena - tak! Jeg synes også, at de er blevet ret søde uden at være for nuttede;)
    Lotte - tak:) Jeg håber, at de bliver ved med at være ligeså fine, når de bliver syet fast;)
    Rikke - ja, det er farligt! Og der er jo bare nogle ting, der ligesom trækker mere end specialet...
    Maiken - der er nu ikke helt tid til det hele, men jeg gør et ihærdigt forsøg:)
    Anne - nemlig! Ordnung muss sein:)

    SvarSlet
  10. Vildt så meget du overkommer på én gang..:) Er evigt imponeret...;)
    Men sikke skønne elefanter! Så kære.. Mon de må lånes som inspiration til en evt applikation på lillesøsters 'sovepose'..?:) Elsker jo elefanter..;)
    Dejlig produktiv dag til dig..
    KH Anne

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare et fantastisk sødt tæppe, det kan de da kun blive helt vildt glade for :o)

    SvarSlet
  12. Så fine ting! Det tæppe er bare så flot - sikke et udtryk.
    Hvis du finder nøglen til den DIY, bliver du millionær - tror jeg :)

    SvarSlet
  13. Anne - tak:) Og ja elefanterne må du gerne låne som inspiration!
    Leizys Barslerier - tak, jeg håber også, at både køber og modtager bliver glade:)
    Louise - tak:) Ha ha, ja hvis jeg finder opskriften, så må jeg hellere tage patent på den;)

    SvarSlet
  14. Hurra, der bliver elefant-hygge hos de små piger i denne vinter. Skal se dem for første gang i dag, glæder mig sådan til at give dem det tæppe!

    SvarSlet