23. september 2011

Forsinket ferie














En uge sydpå. Det var sådan ca. alt, hvad jeg håbede på og alt, hvad jeg håbede lidt mindre på. Sol, strand og en stak bøger; god mad; flinke mennesker og lidt for flinke mennesker; madforgiftning og timevis med regn og lynnedslag; autentisk kultur og kopivarer i hobetal. Og så købte jeg uldsokker og et tørklæde. Uldsokkerne er efter sigende strikket af sælgerens mor - ironisk nok solgte samtlige efterfølgende boder præcis de samme sokker, så hende moren må være en travl gammel dame. Og sokkerne er faktisk så stramme, at de er umulige at få over en fod. Men en forsinket ferie er altså bare god!

15 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn uge, med oplevelser af både den ene og den anden karakter. Glæder mig til at høre mere når vi ses. Lige om lidt! :)

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt :-) og fine stemnings billeder.

    SvarSlet
  3. Jeg havde undret mig over, at der var så stille herinde hos dig. Velkommen hjem fra ferie, godt du har haft en dejlig tur!

    SvarSlet
  4. Du kan da bruge dem som julesokker! Altså, kun til de små gaver naturligvis :)

    SvarSlet
  5. Skønt og ikke så skønt. Glæder mig til at høre mere - ringer lige en af dagene. Har også en god nyhed at dele med dig:)

    SvarSlet
  6. Ser fuldstændig wunderbar ud!
    God historie med moren og uldsokkerne :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder både godt og mindre godt. Håber du er kommet dig igen efter mavebøvl. Fed historie med strikkemoren. Prøv lige at tænk på hvor mange løgnehistorier man kan få bundet på ærmet under en ferie uden at man nødvendigvis opdager det. :)

    SvarSlet
  8. Man drømmer helt væk med de billeder. Det ligner lidt Tyrkiet, har kun været der en gang og havde præcis de samme oplevelser som dig...:-) Håber der er ved at være ro på maven igen.
    Kh V

    SvarSlet
  9. Årh, heldige du. Det er da lige nu og her midt i al regn og rusk, at man har brug for at komme væk.

    SvarSlet
  10. så lidt godt og lidt skidt. Men når alt kommer til alt så er det da bare skønt at holde ferie og komme lidt væk. Hvor har du været henne?

    SvarSlet
  11. Det lyder som en blandet fornøjelse:-) Men velkommen hjem, håber maven er "på plads" igen:-)

    SvarSlet
  12. Du tager virkelig nogle fine billeder Anne! Håber snart vi ses..

    SvarSlet
  13. Julia - ja, nu er der ikke så længe til:)
    Louise - det var også mest dejligt:)
    Ida - ja, jeg fik slet ikke skrevet det, inden jeg smuttede;)
    Mejse - ha ha, det var da en genial ide!
    Malene - det vil jeg glæde mig til at høre om:)
    Liv - ha ha, ja den uldsokkehistorie faldt jeg pladask for. Det er nemt at blive narret;)
    Maiken - det er helt sikkert ikke den eneste løgnehistorie, jeg har fået bundet på ærmet;) Jeg nægter bare at tænke over det!
    Vibeke - det er også Tyrkiet:)
    Malene - lige præcis! Væk fra det danske efterår:)
    Christina - det er Alanya i Tyrkiet. Det billigste vi sådan ca. kunne finde;) Men vi havde også kun et par kriterier: Tæt på strand og billigt!
    Ninna - ha ha, ja det var lidt blandet, men heldigvis overvejende dejligt:)
    Stine - tak:) Ja, vi må snart lige finde en dag:)

    SvarSlet
  14. Sikke nogle lækre billeder du har fået taget Anne, I wonna GO!

    SvarSlet