22. august 2011

n.o.t m.y d.a.y


Mit spritnye køleskab forvandlede sig til en gigantisk isblok, der forvandlede køkkengulvet til en mindre flod, der tvang mig ned i Punkt 1 for at brokke mig til manden, der fik mig gjort så tilpas hidsig, at jeg gik tudende derfra og ringede til min mor, der så ringede til min far, der så ringede og skældte Punkt 1 manden ud... (vi glemmer lige det faktum, at jeg bliver 31 på lørdag...)
Og lige nu sidder jeg selvfølgelig og kommer i tanke om rigtig mange ting, jeg kunne have sagt til den ubehøvlede Punkt 1 mand for fem timer siden, men nu er det jo ligesom lidt for sent... Typisk.

24 kommentarer:

  1. Kære du, jeg er ikke et hak bedre til sådan noget:/ Bliver sådan cirka 7,5 år når jeg skal reklamere over noget. Det er også endt mange gange med, at min far har hævet stemmen - det mindet jo om tæskeholdet man kommer med...men det virker mærkeligt nok...

    Kh

    SvarSlet
  2. ej ej ej.. forhåbentlig ikke ny fugtskade???

    SvarSlet
  3. Ej... Sikke en dag..! Håber du har fundet en løsning?
    Her kommer jeg også altid til at tude når jeg bliver tilpas hidsig - og det er altså ikke fedt! Det er som om man bare ikke virker så standhaftig og stærk når tårerne sprøjter ud...
    Og ja - den med farmand kender jeg alt for godt! Uanset alder...
    God aften og venlige tanker i din retning..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Åh Anna, hvor pisse træls! Og især det der med at blive 5 år og så først bagefter komme i tanke om en masse ting man kan sige! Håber du snart får orden på det køleskab eller at din far gør ;o)
    KH Mette

    SvarSlet
  5. Der skal altså stå Anne...sorry!!!

    SvarSlet
  6. Mille - dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste! Jeg følte mig virkeligt bombet tilbage til folkeskolen. Ja, ens far har nu engang bare lidt mere autoritet end sådan en lille undermåler som mig;)
    Anne - jeg tror, jeg nåede at få tørret det hele op. (har ikke turdet at spørge underboen, om det er løbet derned igen...)
    Annchen - det er åbenbart døren, der ikke er blevet korrekt monteret og derfor kører køleskabet på højtryk for at holde det koldt. Der kommer en teknikker ud at ordner det på fredag!
    Mette/matta ;) - ja, jeg skal lære at blive lidt mere "rap i replikken" tror jeg;) Jeg blev bare så overrasket over, at han var så uforskammet, at jeg gik helt i stå...

    SvarSlet
  7. Man bliver aldrig for gammel til at trække mor og far kortet, jeg gør ihvertfald ikke!
    Hader sådan nogle dage. Håber at i morgen bliver meget bedre:-)

    SvarSlet
  8. Frk. Ranke - nemlig! Noget bliver man heldigvis aldrig for gammel til, selv om det også er lidt pinligt;)

    SvarSlet
  9. Arj Anne, dumme Punkt 1 mand!! Sådan får jeg det også indimellem...selvom jeg bliver 33 næste gang!! Håber du kan grine af det nu og håber du får gjort noget ved køleskabet.
    Kh Mia

    SvarSlet
  10. Dumme dumme mand.
    De der fædre er altså bare ofte bedre end en del af os, til sådan at puste sig op :)

    Håber du får det løst meget hurtigt, også vil jeg krydse fingere for der ikke er mere vand der finder din vej.

    SvarSlet
  11. Nu kommer jeg snart over til dig, søde Anne. Så kan vi sammen brokke os over den dumme Punkt 1 mand. Og i morgen er alting glemt og vi laver en super god dag! Basta!

    SvarSlet
  12. Åh, det kender jeg alt for godt. Så mange ubrugte, men helt perfekte, ting at sige til idioter man er stødt på gennem livet...Sikke et spild!

    SvarSlet
  13. Kram fra en tudemarie som blev 31 igår :)

    SvarSlet
  14. Sikke en hat og narrøv. Godt man har støttende forældre i ryggen...:-) Håber ikke det er ny gang vand i hele lejligheden.
    Kh V

    SvarSlet
  15. Åh nej dog, Anne!!! Vand er vist bare ikke dit element..! En kæmpe virtuel krammer til dig :)

    SvarSlet
  16. Stakkels dig. Jeg finder også altid først ud af hvad jeg skulle ha sagt når det er for sent. Typisk.
    Jeg er sikker på din dag i morgen bliver meget bedre. Knus til dig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  17. Åh hvor er det bare surt!
    Kan I ikke tage fronten af så og bare have køleskabslågen (altså hvis den er monteret bag en front/trælåge - det lyder sådan). Det er ikke så pænt, men det virker! :)

    SvarSlet
  18. Du har da så meget ikke fortjent flere ulykker. Jeg ville også have pudset en voksen på sådan en grimmer mand ;)

    SvarSlet
  19. Mia - dejligt, du også kan ha' det sådan; så er det da ikke kun mig;)
    Tina - jeg krydser også fingre for, at der ikke kommer mere vand! Jeg har vist taget min tørn for de næste mange mange år!
    Malene - det glæder jeg mig til:)
    Julia - ja, det er irriterende, at man ikke kan komme på de perfekte sætninger, når man skal bruge dem - og ikke fem timer for sent!
    Christina - tillykke fra en anden tudemarie:)
    Vibeke - ja, det er rart med opbakning fra hjemmefronten:)
    Mejse - nej, vand er vist ikke lige mit element, selv om det åbenbart tiltrækkes af mig;)
    Malene - ja, det er irriterende, at man ikke er lidt hurtigere med de gode replikker;)
    Louise - der er ingen front - det er selve døren, den er galt med... Så det kan jeg desværre ikke!
    Malene - hæ hæ, grimmer mand var lige hvad han var;)

    SvarSlet
  20. Oh my, hvor er der bare dårlig karma over dig og lejligheden. Håber det ikke er alt for alvorligt?

    Hader også bare de situationer hvor man altså ikke er så sej som man gerne ville have været og står der med speget stemme...

    SvarSlet
  21. Maiken - ja, jeg ved heller ikke helt, hvad der sker med alt det vand?! Jeg tror ikke, at der er sket skader (krydser i hvert fald fingre for, at underboerne ikke banker på døren og siger, at de har skjolder i loftet!). Nu glæder jeg mig bare til at få repareret den (dumme) dør, der åbenbart ikke er helt i orden...

    SvarSlet
  22. grrrrr - kender det så godt det der med at komme i tanke om hva jeg kunne ha´ sagt - alt for sent...grrr

    SvarSlet
  23. Øv, øv og atter øv. Der er længe til fredag.
    Jeg kender også godt det der med at komme i tanke om det helt rigtige på vej hjem!

    SvarSlet
  24. Selv om man er næsten 31 så må man gerne græde når punkt 1 mænd (eller andre ekspedienter) er dumme ;-)
    Jeg gør det selv - og jeg blir 32 ;-)

    SvarSlet