27. juli 2011

Sol-give away




Solen er her, og så er det jo bare med at få tanket op, inden det atter er efterår... Men selv om solen er dejlig, så skal man jo også passe på - det skal en blegfis som mig i hvert fald. Derfor smider jeg en sol-give away på banen, hvor en af jer kan vinde solspray og solstift sponsoreret af änglamark og en sommerhat til voksne (sådan ca. str. mit hoved, der vist er en 57'er).
Smid en kommentar, hvis du vil være med, og så trækker jeg en vinder om præcis en uge - onsdag d. 3. august.

77 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med og støtte at solen er kommet tilbage igen - det er skønt. :)

    SvarSlet
  2. Selvom man arbejder i den dejlige sol, så skal der passes på - jeg er med ;)

    SvarSlet
  3. Sådan en blegfis som mig vil meget gerne vinde den fine hat og den gode solbeskyttelse:)

    Kh

    SvarSlet
  4. Den solhat ville passe perfekt her. Jeg er med, og håber på det bedste.

    SvarSlet
  5. Jepper - mig med blåt smølfeblod i årene har behov for denne præmie!!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. uha, det sol-kit vil jeg da gerne vinde...
    KH Mia

    SvarSlet
  7. Uhh jeg vil gerne deltage :)
    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  8. Er vild med hatten - og solcreme kan man vist aldrig få for meget af :-)
    Jeg vil gerne deltage.
    Kh Stine

    SvarSlet
  9. Ih, sikke en fin hat og lækker solbeskyttelse, jeg vil gerne være med:)

    SvarSlet
  10. Jeg skal da bestemt være med. Hvor sjovt med den grønne Sødahl ( for det er det vel ? ) I mine (yngre dage) havde jeg både kaffe og the stel i dette grønne fra Sødahl. Sjovt at se det print igen.

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. jo tak, kast lige mig i den pulje!

    SvarSlet
  12. Jeg vil mægtig gerne være med : )

    SvarSlet
  13. wow... den chance lader jeg ikke forpasse

    SvarSlet
  14. Jeg deltager også gerne. Solcreme kan man altid bruge ;)

    SvarSlet
  15. vi håber alle på mere sol !

    SvarSlet
  16. Jeg er også en kæmpe blegfis. Jeg blivet rød bare ved tanken om at skulle ud i solen. Så denne præmie er lige mig.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  17. Hej - jeg deltager meget gerne i din sol give away:-). Min ferie starter i næste uge og meget snart ligger jeg og slænger mig på en solvogn på skønne Kreta og kunne derfor om nogen bruge denne give away:-).
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  18. Du har da ret, Anne! Jeg vil rigtig gerne deltage:)

    SvarSlet
  19. Hurra for solen og for solcremen ! Jeg er klart med.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  20. skønt med solen, gerne med:)

    SvarSlet
  21. En præmie lige efter mit hoved. Min stakkels solbrændte hovedbund kræver en solhat, og der må MEGET gerne stå Apfelstrudel på den :)

    SvarSlet
  22. Vil super gerne være med ;D

    SvarSlet
  23. Ihh den hat kunne jeg godt have brugt igår i Legoland...
    Kh Stine

    SvarSlet
  24. Vil meget gerne deltage. Så fin en solhat:-) Kh. Maria (mulle_maria@hotmail.com)

    SvarSlet
  25. Ej sikke en skøn give away! Jeg er med ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  26. uh kunne godt bruge lidt Yvonne-stemning (ligger nemlig syg).
    Jeg er med :)

    SvarSlet
  27. Jeg vil rigtig gerne være med

    SvarSlet
  28. Skøøøøøøøøn give away! :)

    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  29. Jeg vil da gerne lige deltage :)

    SvarSlet
  30. Jeg vil også vildt gerne være med. Er vild med kombinationen af Sødahl stoffet og foret:)

    SvarSlet
  31. Totalt lækker hat - skøn med skøn på!
    I'm in:-)

    SvarSlet
  32. Ej den solhat er da bare rigtig fin:-)
    Vil gerne være med!
    kristina_lyngskov@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Det vil jeg gerne vinde!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  34. Fedt fedt fedt! Er klart med på den giveaway!!

    SvarSlet
  35. - og jeg, som skal på ferie lige om lidt... :)
    Skøn hat!

    SvarSlet
  36. Ja, jeg er enten bleg eller rød, så ku vist godt have brug for både solcreme og solhat :)

    SvarSlet
  37. Håber på, at det er min tur til at have lidt held her, så fin hat:)

    SvarSlet
  38. wow wow kan bare inde finde en solhat jeg kan passe, men det er jo lige min str.

    Og så solcreme til lillemand, så er vi klar til tur :)

    SvarSlet
  39. Hej! Vilken fin solhatt. Jag är gärna med!

    SvarSlet
  40. DEN hat er jo super skøn, især når ens ynglingsfarve er GRØN. Vil meget gerne være med i lodtrækning...

    SvarSlet
  41. Genial anledning til en give away - jeg er på :)

    SvarSlet
  42. Perfekt give away, den vil jeg rigtig gerne vinde.

    SvarSlet
  43. Jeg er helt vild med hatten , den er bare så fin. og vil meget gerne vinde.

    SvarSlet
  44. Jeg kan ikke finde mine solbriller - så en skøn hat som denne vil være hjerteligt velkommen :-) Mette

    SvarSlet
  45. Lækker hat, lige sådan een som jeg mangler:-)

    SvarSlet
  46. Jeg vil også gerne være med :)
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  47. I håb om, at der bliver brug for både solhat og solcremen i august! Sol sol kom igen - og lad mig vinde den smukke hat :-)

    SvarSlet
  48. Jeg er med :-). Skøn hat! didde_louise@hotmail.com.
    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
  49. Jeg elsker jo dine solhatte, Anne - så jeg er helt klart med!

    SvarSlet
  50. Skønne skønne gevinster!! Jeg melder mig da straks ind i kampen og krydser fingre!!;=)

    Kærligst Betina- betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  51. Lækker lækker hat! Den vil jeg gerne eje, så håber jeg er heldig!!!

    SvarSlet
  52. Den fantastiske sommerhat håber jeg virkelig kommer til at sidde på mit hoved..:-)

    SvarSlet
  53. Jeg er med. Især for hatten. For jeg VED, at solen kommer massivt igen i august. :-)

    SvarSlet
  54. Endnu en dejlig hat fra din hånd - det solkit vil jeg rigtig gerne vinde:-) Kh Kristine

    SvarSlet
  55. står faktisk lige og mangler solcreme..hvis du såogså lige smider en omgang solskin med i bøtten kan det jo ikke blive bedre..

    SvarSlet
  56. Jeg vild da SÅ gerne vinde denne fantastiske giveaway, den er bare skøn den solhat:-)

    SvarSlet
  57. Jeg vil da også gerne være med... Skøn hat.. :)

    Kh MorStine..

    SvarSlet
  58. Jeg er klart med :) En blegfis som mig skal passe på solen :)
    Knus Karin

    PS kig forbi min blog :)

    SvarSlet
  59. Sådan en fin hat vil jeg side i min have og nyde, måske endda også når det regner :-)

    SvarSlet
  60. Jeg bliver aldrig forbrændt - nej vel - jeg har så ondt på mine skuldre - kunne virkelig godt bruge noget solcreme ... piv piv
    Krydser for jeg vinder - bedre sent end aldrig ;-)

    Go sommer
    Frk.Munk

    SvarSlet
  61. Fint! Jeg er sikker på, at solen er på vej....

    SvarSlet
  62. Mangler lige præcis en solhat og jeg er en 57'er! Hvor heldigt. Lad det blive mig...

    SvarSlet
  63. Jeg er også en blegfis, så creme og hat er også et must her. Og så er grøn min yndlingsfarve, så den smukke hat må jeg da eje! :-)
    Krydser finger!
    Kh Eva

    SvarSlet
  64. Den give away vil jeg sørme gerne vinde, så jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  65. Skøn give-away. Vil rigtig gerne deltage.
    Mvh Noergaard (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  66. Skønne ting, jeg vil gerne være med:-)mvh. Pia

    SvarSlet
  67. Jeg vil gerne deltage

    //www.mettejr.dk

    SvarSlet
  68. Super fine ting, jeg krydser finger :-)
    Mvh. Kit

    SvarSlet
  69. Jeg vil elske at være med i konkurrencen, om beskyttelse til huden :D

    // Sandra
    sandra.erhardtsen@gmail.com
    http://sandrasdroemmeverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  70. Jeg ville elske at sidde på terrassen i din grønne "Yvonne" solhat :)
    KH Pialouise

    SvarSlet
  71. Jeg skal vist om nogen passe på solen, så jeg krydser fingre.:-)

    SvarSlet
  72. Kan jeg nå det, kan jeg nå det???? Vil SÅ gerne vinde den skønne skøne giveaway

    SvarSlet