30. juli 2011

Æsker




De har transparente æsker i Tiger for tiden. Dem kan man jo altid bruge.

9 kommentarer:

  1. Tak for tippet, de er super fede :)

    SvarSlet
  2. Fedt, mangler noget småt pænere opbevaring til øreringe (de flyder altid det sted hvor de er taget af hjemme hos mig...)

    SvarSlet
  3. Jeg fik også shoppet nogle i dag :)

    SvarSlet
  4. Ja dem kan man altid bruge...håber de har nogen tilbage, når jeg får mulighed for at komme derned i næste uge:) Hvor har du købt de lave akrylæsker som kan være i skuffen?

    SvarSlet
  5. Kira - værsgo:) Jeg synes også, at de er ret fede, og så koster de kun en 10'er pr. stk.!
    Michelle - ha ha, det med øreringene kender jeg godt! Jeg har ellers små akrylæsker til dem, men alligevel ender de lidt rundt omkring...
    Malene - sådan:) Hvilke farver købte du? Jeg ville ønske de også lavede dem i transparente uden farve.
    Sara - tak:) Jeg er også ret glad for dimser en masse!
    Malene - de lave akrylæsker er også fra Tiger, og jeg tror, at jeg gav 20 kr. for 4 stk. (det var sådan et sæt med en tilhørende bakke).

    SvarSlet
  6. De ligner jo dem fra Søstrene Grene på en prik! :) Det er lidt sjovt, som de tit har de samme ting i samme periode :) Flotte er de, og tror da også jeg skal ned mandag og se om de har flere tilbage. MVH Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Det kan man nemlig, har også været ude og shoppe dem både i tiger og søstrene grene. I pink, blå, lyslilla og mørklilla :)

    SvarSlet
  8. Jeg købte pink, grøn og blå. Det var de farver der var, men de havde dem kun i en størrelse.

    SvarSlet