22. juli 2011

Indendøre










På Rømø indrettede vi spisebordet til værksted, så der sad min mor og jeg og tegnede. Jeg synes hendes tegninger minder lidt om Ole Lund Kirkegaards univers, og billedet med den lille café snuppede jeg med hjem. Efterhånden er det blevet til en del alfehuer i blød alpaca, og en lille matchende vest er også ved at tage form. Avisen er blevet læst forfra og bagfra, og snart står det nye Boligliv for skud. Meget (dårligt) kan man sige om regnen, men den appellerer i hvert fald til indendørshygge.

30 kommentarer:

  1. Det ser så hyggeligt ud Anne... rigtig fint.. :-) De huer er også vores favoritter!

    SvarSlet
  2. Super billeder - syntes hende streg minder lidt om dem fra "Palle alene i verden". Dem er jeg helt vild med, og jeg kan godt forstå at caféen kom med hjem.
    Er meget imponeret over at du har fået strikket 4 huer!

    SvarSlet
  3. Det er rigtig rart ud:)

    SvarSlet
  4. Det ser skønt og rigtig regnvejrshyggeligt ud;)

    SvarSlet
  5. VILDT hyggeligt! jeg synes heller ikke regnen kun er tosset.
    Din mors tegninger er godt nok fine!

    SvarSlet
  6. Sikke nogle flotte tegninger :-)

    SvarSlet
  7. Hygge, hygge, hyggeligt!
    Åh, ja... Jeg vil også kunne tegne og pynte mine vægge.

    SvarSlet
  8. Flotte flotte tegninger :)

    SvarSlet
  9. Får bare sådan en lyst til a finde mine bløde restegarner frem og komme i gang med at strikke stibede huer.
    Dorte :O)

    SvarSlet
  10. Hvor ser det drønhyggeligt ud..:)
    Og sikke fine streger I får frem!! Er luftballonerne dine..? Lækre..:)
    Jeg nyder normalt også indehygge i regnvejr - men synes det er MANGE dage efterhånden - og så er den tre-åriges krudtugle også ved at få indekuller..;)
    Dejlig weekend til dig..
    Kh Anne

    SvarSlet
  11. Nej hvor ser det hyggeligt ud!

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare hyggeligt ud, og de der tegninger, hvor er de bare flotte. Ja, vejret er rigtig god til indendørs hygge :o)

    SvarSlet
  13. Gud ja, det gør de sgu da også! Sikke hyggeligt I har haft det!

    SvarSlet
  14. suk altså hvor hyggeligt!!! kan godt være jeg hopper i din kuffert når du tager til rømø engang ;) også selvom den bliver lidt tung

    kh

    SvarSlet
  15. Nøjh hvor du kan!! Det ser bare så hyggeligt ud altså, og sikke en masse lækkerier I har fået lavet!

    SvarSlet
  16. Lækkert! Det nye BoligLiv slugte jeg i går - man kan jo ikke andet i det vejr.

    SvarSlet
  17. Skønne billeder...er helt vild med cafébilledet og luftballonerne:) Ja, det er med at få det bedste ud af dagene på trods af (u)vejret og indendørs hygge er virkelig en god ting. Men derfor hepper jeg nu alligevel på, at sommervejret finder vej til os snart:)

    SvarSlet
  18. Kan kun tilslutte mig koret og sige at det ser vældig hyggeligt ud... Skønne terninger og huer.. :)

    Kh MorStine..

    SvarSlet
  19. Fantastiske tegninger især også når der er en historie bag man kan tænke tilbage på ;-) kan man købe en hue ???

    SvarSlet
  20. Dejlige billeder Anne:) og sikke nogle skønne tegninger....Og huer:)

    SvarSlet
  21. Tak for alle kommentarerne:)
    Anne - luftballonerne har min mor også tegnet, men det er mig, der har tegnet mønstret og farvelagt dem.
    Diana - ja, huerne er til salg (eller det kommer de i hvert fald), og ellers kan du altid sende mig en mail.
    Kh Anne

    SvarSlet
  22. Hvor ser det altså hyggeligt ud :) fine tegninger!

    SvarSlet
  23. I forstår rigtigt at indrette jer efter forholdene. Fine streger.

    SvarSlet
  24. Laver du dem i str 2 år ;-)) ?

    SvarSlet
  25. Diana - hi hi, nej så store strikker jeg dem godt nok ikke, med mindre din datter kan få hovedet ned i en str. 6-9 mnd'er;)

    SvarSlet
  26. i får da det absolut bedste ud af regnen på ruden. hvor ser det bare hyggeligt ud - og nu kan jeg se, hvor du har al din krea fra. sikke en dygtig mor og nogle imponerende tegnestreger.

    SvarSlet
  27. Årh hvor ser det hyggeligt ud Anne! Superfede tegninger og søde huer...

    Kh. Tine

    SvarSlet
  28. Hi, your pictures are great, I like them.

    SvarSlet
  29. Wauw, jeg er fuldstændig vild med de tegninger! De der luftballoner.....åh, elsker luftballoner. Måske man skulle prøve at tegne :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet