18. juni 2011

To do

Jeg har en temmelig lang to do liste, som jeg nu har tid til at tygge mig igennem (med et kærligt spark fra Mette).

# 1 Sætte alle noter, papir osv. i ringbind
# 2 Færdiggøre næsten færdige projekter (det er utrolig så lang tid det kan tage at sy 2 knapper i!)
# 3 Lave ugedage-labels til min tavle i køkkenet
# 4 Sy en ordentlig stak libertysager!
# 5 Sy jordbærhjelme, kløverhjelme og marguerithjelme

# 6 Sende endnu flere rykker-mails til The Fabric Company
# 7 Forsøge at komme igennem til Codan
# 8 Hygge mig med min mor, når hun snart kommer på besøg!

11 kommentarer:

  1. Stor respekt for, at du tør lave en To Do liste... min samvittighed siger mig, at jeg burde gøre det, mit organisatoriske gen siger, at jeg skal gøre det... men men ... jeg tør ik, jeg er seriøst bange for, at hvis jeg først begynder at skrive alle de ting ned, jeg gerne vil have styr på, så tager det overhånd... Så jeg lever pt. i lykkelig uvidenhed :o)

    SvarSlet
  2. Heidi - ja det er ikke godt for samvittigheden, hvis man ikke når det hele... Jeg har mange mange flere ting, jeg skal ordne, men det er jo med at være realistisk, når man laver sådan en liste;)

    SvarSlet
  3. Lækker to do liste :) God arbejdslyst... Jeg skal til sushi-fødselsdag i aften og på (3.) date i morgen ;)

    SvarSlet
  4. God fornøjelse Anne, der er da heldigvis nogle dejlige to do'er imellem de knapt så dejlige.

    SvarSlet
  5. Hepper på punkt 4 :-)

    SvarSlet
  6. Katrine - det lyder som gode planer! Især aftalen i morgen lyder spændende - bliver helt misundelig;)
    Susan - ja det er en god blanding af sjove og knap så sjove ting! Nu kan jeg heldigvis strege to af tingene ud:)
    Mette - hi hi, ja det er også en af de sjove to dos:)

    SvarSlet
  7. Held og lykke med to do listerne. De er ret gode at have, hvis man, som du selv siger, er realistisk :)

    Ellers går jeg og drømmer om nøglering og muligvis mobil-pung fra din hånd/werkplatz...love ;)

    SvarSlet
  8. Cecilie - ja, det gælder om at være realist;) Jeg er i gang med en stak nøglesnore og små punge og er ved at udtænke iPhone-etuier og mindre nøgleringe, så det kan jo være, at der er noget, du kan bruge:)

    SvarSlet
  9. Lækre to-do's...:) De fleste i hvert fald;)
    Jeg er med fra næste uge - har intet overskud og overblik lige nu - så venter til sommerferien kommer og griber mig..;) (og har altså ikke glemt dig - du står nu øverst på mail-listen, men selv de små ting tager tid lige nu..)
    Ha' en dejlig weekend.. Er det ikke snart ferie for dig?? For alvor..
    Knus én som i den grad ønsker sig at du udtænker et liberty-cover til min iPhone;)

    SvarSlet
  10. Hm... Note to self.. Læs altid gamle indlæg først..;)
    Jubiii og tillykke med feriefriheden!! Hvor dejligt til dig - synes nok det var ved at være på tide..
    ENJOY..
    Knus

    SvarSlet
  11. Go go Anne - stor respekt hvis du får streget alle 10 ting. Jeg kæmper bare med mine to :-) Du er nu med på listen.

    SvarSlet