23. juni 2011

Ta da

Jeg har ikke helt kunnet afkrydse hele denne uges to do liste, men lidt har også sin ret!

# 1 Sætte alle noter, papir osv. i ringbind - tjek!
# 2 Færdiggøre næsten færdige projekter - tjek (næsten!)

# 3 Lave ugedage-labels til min tavle i køkkenet - tjek!
# 4 Sy en ordentlig stak libertysager! - ikke helt tjek...
# 5 Sy jordbærhjelme, kløverhjelme og marguerithjelme - en anelse tjek (kommer på amio)

# 6 Sende endnu flere rykker-mails til The Fabric Company - tjek!
# 7 Forsøge at komme igennem til Codan  - tjek!
# 8 Hygge mig med min mor, når hun snart kommer på besøg - dobbelt tjek!
Senere følger næste uges to do...

15 kommentarer:

  1. Skrive flere kommentarer hos Onkel Anne? :)

    SvarSlet
  2. Synes nu også du havde en meget lang liste :-)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er du go´ Anne. Det må være fantastisk at være færdig med så mange punkter - og dine prikker på mapperne ser bare så lækkert ud. Jeg vil lige skrive den idé bag øret også:-) Dejligt at se du nyder din ferie med tid bag symaskinen - fornuftigt for den spytter godt nok lækre sager ud :-)

    Knus

    SvarSlet
  4. Tak for dårlig samvittighed... ;)

    For hulan da, du er kreativ. - Selv på den praktiske måde. I envy you!

    SvarSlet
  5. For pokker du har været flittig ved symaskinen. Lækre sager!

    Måske jeg skulle drikke mindre latte og få syet noget i stedet? :-)

    SvarSlet
  6. Pyh, der mistede jeg helt pusten, Anne. Du har saftsusme været effektiv.

    SvarSlet
  7. Hold nu op Anne, hvor er du bare sej, altså....alt det du når...rigtig god idé med ugedags labels på tavlen. En idé jeg godt kunne finde på at snuppe:)

    SvarSlet
  8. WOW! Måske man skulle prøve at hoppe med på TO DO / TA DA vognen:-)

    SvarSlet
  9. Ta-daaaaa. Hvor er du god - og produktiv!

    SvarSlet
  10. Du har da nået helt vildt meget :-) SKønt med ferie... Den hopper jeg med på i morgen. Glæder mig allerede. Så fint med farvede bobler på mapperne.
    Kh V

    SvarSlet
  11. WAUW sir' jeg bare:-) Du er godt nok effektiv...

    SvarSlet
  12. Wauw du har haft travlt og de hjælme de ser så fine ud.

    SvarSlet
  13. Øøøøøøh.. Har du haft 2 mdr. eller hvad?? Hvordan har du nået alt det på en måned?? I øvrigt ELSKER jeg den strikkede trøje.. Vil du mon dele opskriften med mig?
    Knus

    SvarSlet
  14. flotte sager. Især den skønne striktrøje med hætte.. sådan en kunne mit kommende barn da godt bruge... :-)

    SvarSlet
  15. Jeg har altså også knoklet (og gør det stadig!). Sådan er det nok at få ferie - så skal alting lige pludselig ordnes, når man nu endelig har tid.
    Katrine - trøjen er fra Drops: http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=5&lang=dk
    Jeg har bare ændret den lidt, for den originale opskrift har en snoning foran, jeg ikke synes skulle være der!

    SvarSlet