24. juni 2011

Flødebolle





Dagen i går endte med en flødebolle og en lampe. God kombi!

16 kommentarer:

  1. Jeg spiste min allerførste summerbird flødebolle nogensinde i sidste uge- hold da op, de er gode! Og sikke en fin lampe!

    SvarSlet
  2. Århhh SummerBird flødeboller. Haps!

    SvarSlet
  3. Lækker lampe og lækker flødebolle;) glæder mig til at komme forbi med min æske;)

    Kh

    SvarSlet
  4. herligt - gkæder mig til at jeg skal have min.
    x
    margit

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt:-) FED lampe, hvor har du scoret den?
    Jeg har stadig min flødebolleæske... hmmm måske jeg skulle smutte forbi summerbird i dag:-) Rigtig god weekend søde Anne:-)

    SvarSlet
  6. Fed lampe og lækker flødebolle. Jeg skal forbi Summerbird i næste uge, har set at vejrudsigten lover godt vejr, så jeg skal veksle min æske til en is:)
    God weekend,
    Gitte

    SvarSlet
  7. Dejlig flødebolle, meeeen den hvide er og bliver den BESTE!
    God weekend:)

    SvarSlet
  8. Jeg er også ret glad for mit køb:) Moster Pips - jeg fik en smagsprøve på en hvid flødebolle med lakridspulver, og den var mega god!

    SvarSlet
  9. Jeg har aldrig smagt deres flødeboller. Det skal der da laves om på.

    SvarSlet
  10. Mmmmh mums! Slet ikke tosset!
    Kan man egentlig nå at tilmelde sig det der blogtræf? - hvis man tør?

    SvarSlet
  11. Mums til begge dele...:)

    SvarSlet