13. juni 2011

Cupcake-fest







I fredags var jeg i Århus med Maiken til en rigtig hyggelig og meget kage-indholdsrig-dag. Om eftermiddagen var vi til Julias reception med fantastiske mini-cupcakes og boblende champagne. Sikke nogle omgivelser, Hausfrauen har formået at stable på benene! Stedet emmer af pastelfarvet nostalgi, og detaljerne er gennemførte! Og tjek lige Julias pastelfarvede kjole:) Og vores gave var selvfølgelig også matchende i pasteller;)
Julia - stort tillykke! Det er SÅ godt gået!

7 kommentarer:

  1. Åh hvor ville jeg gerne have været forbi. Sikke en dag.
    Jeg var til et arrangement i dag. Der var en sød lady med en af dine punge/kameratasker. Lidt hyggeligt lige at genkende dig :-)
    Kh V

    SvarSlet
  2. Hatten af for Julia. Det ser så gennemført og fint ud.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare så fiiint - er ved at male et maleri til hende også ;0) Anne, faldt lige over disse til dig;

    http://www.trendsales.dk/listings/adidas-sneakers-palliet/21654072?pn=96&rt=ssr&road=sort_gallery&search=palliet&status=2

    (jeg bruger selv norm men har dem også i denne størrelse)

    SvarSlet
  4. Tak for super hyggelig dag!! Krydser fingre for august date. ;)

    SvarSlet
  5. Tusind tak fordi du kom, Anne. Det var dejligt at se dig igen. Og tusind tak for gaverne. Ærgeligt vi ikke nåede en one-on-one date, men forhåbentligt kommer du snart igen?! ;)

    SvarSlet
  6. Vibeke - ej, gad vide, hvem det var? Nu bliver jeg helt nysgerrig, men hvor dejligt at høre, at folk bruger "mine" ting:)
    Malene - lokalerne er virkelig også totalt gennemførte og enormt hyggelige:)
    Louise - æv, de er ALT for store til mig! Bruger kun 37... Men sødt af dig at tænke på mig - jeg bliver nødt til at finde de sko:)
    Maiken - helt klart august-date:)
    Julia - ja, næste gang må vi lave en kaffedate igen - jeg er i hvert fald i Skanderborg noget af ferien, så det kan vi helt sikkert godt finde ud af:)

    SvarSlet