9. maj 2011

Pakhus 16

Jeg er helt overvældet af indtryk efter en weekend, der har været fyldt med forventninger, søde mennesker, grin, snak, søvnmangel, vikinger, hotdogs, nye venner og ufattelig meget intern humor efter fire dage på en lejrskole. Det har været godt!
Vores bod og vores søde nabo, Mette:)
Kaffe og kage skal der til...
Den hyggeligste lejrskole man overhovedet kan forstille sig.
De sødeste mennesker (eller i hvert fald deres ben!) man overhovedet kan forstille sig.
Mettes fine mini-flagranker.
Maries smukke akrylhalskæder.
Julia og Mejses übercoole bod.
Mejses smækre lækre donuts.
Julias smukke smukke cirkushest (og sky!).
Louises skønne vintagekjoler.
Christinas farveglade univers:)
Aslis mega skægge skaldepander.
 Lauras haps haps hotdogs!



Og så var der rigtig mange andre fine boder og varer, som jeg desværre ikke nåede at tage billeder af... Og lækre ting har jeg også købt, men det flasher jeg senere;)

ps. jeg er så småt ved at tage billeder af de resterende apfelstrudel-varer, så de kan komme på amio, så hvis I vil have fat i en en Rosa, Betty eller en af deres andre hæklede venner eller nogle af de andre ting, der er tilbage, så kig forbi derinde.
werkplatz-varerne er pt helt udsolgte. 

9 kommentarer:

  1. Og min ende åbenbart!!
    Lækre billeder du!

    SvarSlet
  2. Det ser bare så hyggeligt og lækkert ud...ÆV hvor ville jeg gerne ha været med for den lejr skole ser da über hygsom ud:-)
    Dejligt at I har haft det så fedt..
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hej søde Anne..
    Hvor lyder det som en dejlig oplevelse!:)
    Grøn af misundelse og en forhåbning om at være med en anden gang;)
    Øv at Werkplatz tingene er udsolgt - men det var også super lækre sager;)
    Har du nøgleringe eller kosmetikpunge tilbage - evt. i den gule Phoebe..?;)
    Eller solhat i str. Karoline (3år) eller baby-alfehue måske?:)
    Holder selvfølgelig øje på Amio også..
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Ja, jeg venter jo så i spænding på, hvad jeg der kommer af nyt fr Werkplatz:-) Hilsen hende der var vildt skuffet over, at der ikke var flere tørklæder tilbage (håber I får skaffet mere stof!), og som slet ikke fik præsenteret sig (ups!)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fiiine billeder Anne!! Tak for en helt igennem fantastisk weekend!!

    SvarSlet
  6. Skønne skønne sager. Jeg ville så gerne have besøgt jer og IKKE mindst have været en del af lejrskolen. Det lyder som den bedste weekend.

    SvarSlet
  7. Hej piger
    Uha ja, det var en god weekend og det er synd for jer, der gik glip af den:(
    Anne (Witt) - hæ hæ;)
    Malene - ja lejrskolen var virkelig vellykket:) Især når man tænker på, at vi jo i bund og grund er en stor stak fremmede mennesker!
    Anne (Annchen) - Jeg er lige blevet færdig med at lægge billeder på amio, og der er faktisk den gule phoebe kosmetikpung derinde. Der er også lidt forskellige nøglesnore og alfehuer, så bare kig derind;)
    Fie - jamen altså, gik du bare forbi os? Du skulle da ha' sagt hej:)
    Louise - selv tak! Det var virkelig en fornøjelse!!
    Vibeke - jeps, du gik glip af noget;) Det må blive næste gang!
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Søde Anne, det var så dejligt at møde dig igen og tilbringe to hele dage i det bedste selskab:) Glæder mig allerede til næste gang:)

    SvarSlet
  9. Det lyder tila t have været en god weekend:)

    SvarSlet