10. maj 2011

Lækkerier

Når man står bag en bod, så er der jo ikke uanede mængder tid til selv at gå rundt og kigge på de andres ting. Men en gang i mellem skiftedes Anne og jeg til at tage en hurtig runde - og vi vendte aldrig tomhændede tilbage, for der er godt nok nogle dygtige piger derude.
Der er jo Julia og hendes smukke smykker og finurlige ophæng.


Og Mejses fine univers og skønne farver.

Og Julie Bachs gennemført lækre ting - tjek lige halskæden! Suk!

Og Gaias fine stofpose til de bøger, jeg slæber med på rejser.

Og ims designs grafiske tøj.

Og Lauras hotdog-hækle-kit.

Og Camillas hæklede ring (som jeg spottede på rigtig mange fingre under markedet!)

Og Maries smukke halskæder.

Og Puks keramik.

Og så liiiige to par øreringe mere... (dem med svalerne har Julias mor lavet, og læderstjernerne er lavet af hende her)
Det er vist meget heldigt, at jeg ikke havde endnu mere tid til at gå rundt at kigge...

15 kommentarer:

  1. Stjerne blev lavet af en der havde en butik på Trendsales der hedder prikken over iet :)
    Det er bare så lækre sager du har købt!!

    KH

    SvarSlet
  2. Ok, tak for info Anne. Ser lige om jeg kan finde ud af at lave et link til hende... Og jeps, jeg er også glad for mine nye ting:)

    SvarSlet
  3. Virkelig lækre ting :) Det var sådan et hyggelig market - jeg har allerede planlagt at køre over til næste + tage med mere cash :)

    SvarSlet
  4. Elsker det hele. Næste gang må jeg også til marked - alle flasher skønne ting (og jeg kan ikke overskue at finde det hele på Amio)

    SvarSlet
  5. Wauw. Skønne ting du fik med hjem.

    SvarSlet
  6. Flotte ting! Det hele! Næste år må jeg hellere komme med :)

    SvarSlet
  7. Rigtig fine ting, Anne. Du fik da også købt en del hva? Der er et par ting jeg har fortrudt jeg ikke købte, men til gengæld fik jeg så meget andet fint med hjem:)

    SvarSlet
  8. Uhhh ...det var da også fine ting du fik med dig hjem ;o)
    Jeg ærger mig over at jeg ikke havde mere tid til at gå rundt og besøge alle de fine små boder.

    SvarSlet
  9. Sikke da en masse lækre ting... Håber at jeg kan deltage næste år :0).

    Kh Maria

    SvarSlet
  10. Jamen ÅÅÅÅRRRH hvor ville jeg da gerne eje hver og én af de ting du viser....igen igen må jeg bare ærge mig gul og grøn over at jeg ikke var med på det marked (hvorfor skal det også ligge helt på FYN??????? :-) :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Kæreste Anne!!

    Dit selskab kunne jeg blive meget afhængig af og hvor er jeg glad for at have mødt dig!! Dit milde og kærlige væsen varmer alle omkring dig!!

    Jeg kommer snart til KBH og besøger jer alle!!

    De kærligste hilsner Christina

    SvarSlet
  12. Åh, for dælen alt det jeg glemte at købe!! Men sikke fine ting! Lige min stil det hele!
    I øvrigt synes jeg det er SÅ hyggeligt med bloggerringen ;)
    Skønt at møde dig! Håber vi ses igen snart.
    Knus Katrine

    SvarSlet
  13. Ehj, hvor er det skønne ting - hver og en! Ville ønske jeg havde haft mere tid til at kigge og shoppe...

    SvarSlet