2. april 2011

Sommerhatte og tanker

Har I set Barbaras indlæg om at bruge sine rester og ikke købe så meget som en eneste knap i hele april? Jeg er hoppet på udfordringen, så nu bruger jeg alle mine rester (dem er der heldigvis mange af...) og alle mine skråbånd (dem er der heldigvis også mange af!) til en ny stak sommerhatte til markedet. Det udfordrer fantasien, når man ikke må købe noget, og det kan jeg ret godt li'!
Er der forresten nogen, der har en ide om, hvor mange varer man skal/bør tage med til markedet??


17 kommentarer:

  1. JAAAA, jeg skal SÅ meget have fyldt sommerhattelageret op hos dig, Anne så dem kan du i hvert fald bare sy masser af :)

    SvarSlet
  2. Uh, er vild med skråbåndet med ankere på. Hvor er det fra?

    Aner ikke hvor meget man skal have med, ved bare jeg virkelig har travlt nu, hvis jeg skal fylde min bod...

    Glæder mig til at se alle dine fine ting, du har da nået virkelig meget!

    SvarSlet
  3. Jeg holder på at jo mere des bedre! Jeg glæder mig til at se din stand!

    SvarSlet
  4. Mejse - jamen det er du da velkommen til;)
    Julia - skråbåndet med ankerne er fra Frau Tulpe. Det er SÅ fint, så jeg er lidt træt af, at jeg ikke fik købt noget mere... Ja, jeg synes også, at jeg har travlt!
    Diktesoph - Du skal være hjertelig velkommen:)

    SvarSlet
  5. Ser ud til du har alletiders udvalg i hvert fald:)

    SvarSlet
  6. Jeg skal ligesom Mejse også have fat i et par sommerhatte fra din stand når vi når til forårsmarkedet, er helt vild med de farvekombinationer du allerede har vist smugkig fra, så bare sy løs så der er en masse og vælge imellem. ;-)

    SvarSlet
  7. husker bare de fine hatte ,syede flere af dem ,dengang i de glade tredsere:)

    SvarSlet
  8. Så mange fine hatter du har der! Og jeg er også i gang med å bruke fra mitt lager av garn og stoff...skal bruka "alt" før jeg kjøper nytt, og det ser ut til at jeg har nok å holde på med både i april og mai, for der er nok å ta av :)

    Lykke til på forårsmarked!

    Marit

    SvarSlet
  9. Anne, jeg elsker dine fine hatte. Jeg synes du skal lave så mange af dem. Så kan jeg jo bare håbe på at der kommer en enkelt på amio efter markedet..:-)

    SvarSlet
  10. Har også sat luk på mit indkøb af stof...
    nu skal der bruges ihvertfald en bunke af det som ligger i skabet.
    Det er nu også rart at tømme ud, så bliver der jo også plads til nyt...

    SvarSlet
  11. Ej hvor jeg dog glæder mig til det forårsmarked. Jeg skal bestemt have en ny sommerhat til Trunten. Bliver glad af de billeder.

    SvarSlet
  12. Åh de ser vel nok super skønne ud.. En skam at man ikke skal med til forårsmarked... :(

    SvarSlet
  13. Malene - tak:) Jeg gør mit bedste, men uha den der tidsfaktor...
    Pif paf puf - tak:) Jamen du skal da være meget velkommen i vores bod!
    Sonja - ja, det er nok en rigtig klassiker inden for sommerhatte;)
    Marit - tak skal du ha:) Jeg burde også tage maj med, så jeg rigtigt kan få brugt mine stofrester! Det er en god udfordring:)
    Vibeke - Jeg skal nok lave så mange som jeg har tid til:) Og de kommer selvfølgelig til salg på nettet bagefter.
    Lisa - Ja er det ikke dejligt at komme lidt i bund med stofbunkerne? Det synes jeg i hvert fald:)
    Cecilie - Jeg glæder mig også helt vildt til markedet! Det lyder dejligt, at du kigger forbi:)
    MorStine - Ja, jeg tror du går glip af et rigtig godt marked;) Men mon ikke, at der er mange sælgere, der sætter deres ting på Amio efterfølgende:)

    SvarSlet
  14. Du har godt nok nogle lækre rester at boltre dig i :)

    SvarSlet
  15. Ville være noget af en lang mdr for mig, hvis jeg INTET måtte købe..
    Men tror plads manglende ville have godt af der blev ryddet lidt ud :O)

    SvarSlet
  16. Du laver altså bare så fine ting, Anne.

    SvarSlet
  17. Så fantastisk fine kantebånd! Særlig det med anker var nydelig. <3

    SvarSlet