3. april 2011

Haps


Man bliver da aldrig for gammel til mælkechokolade, vel...?

17 kommentarer:

  1. Egentlig synes jeg ikke, at det smager vildt godt, men alligevel ryger sådan et påskeæg lige så hurtig ned, som man kan nå at scrolle fra dit billede 1 til nummer 2 ;)
    Jeg tror de putter et eller andet craving-middel i!

    SvarSlet
  2. Hæh, så fik du gjort kål på den ;)

    SvarSlet
  3. Nej eller kokossmørchokoladekugler...!

    Hmmmm min datter har såddan en hare stående på sit chatol....hvor længe hun mon har det?

    KH

    SvarSlet
  4. jo :P - jeg har aldrig kunne li dem

    SvarSlet
  5. Ha ha, det er da rart at høre, at jeg ikke er den eneste med den last...
    Anne-Sophie - godt at høre:)
    Maria - de putter helt sikker craving-middel i!!!
    Anne - jeps, og det var slet ikke svært...
    Wenche - uh ja kakaotoppe er også et hit:) Har du hapset Annas påskehare??
    Julia - godt at høre, at du også er med på mælkechokoladevognen:)
    My Box of Buttons - endnu en, der ikke kan stå for mælkechokolade;)
    Anonym - det forstår jeg ikke;)
    Malene - godt, jeg er helt enig:)

    SvarSlet
  6. Nahaaij!! Og årrrhh hvor du frister!! Skal man ikke dele, må jeg spørge??? SNYYYYD...
    Hmmm må vist en tur i køkkenskabene og se, hvad der kan lokkes frem af lignende gode sager ;o)
    Fortsat dejlig aften til dig, Anne

    SvarSlet
  7. Chokolade FOREVER : ) Kh fra Jo

    SvarSlet
  8. Jeg elsker chokolade, men lige netop de dér chokolade harer og chokolade julemænd får jeg bare aldrig spist. Min farmor købte altid chokolade julemænd til os til jul, men jeg havde altid min i en måned, og når julen så var slut var der stadig en halv tilbage, til skraldespanden - så jeg har frabedt mig dem fra nu af :P

    SvarSlet
  9. Hahaha! Er det mørk chokolade siger det også HAPS her! Det går lidt mere trægt med "tysklands-chokoladen" - så skal jeg have en seriøs chokolade craving før det sige haps. ;)

    SvarSlet
  10. Slet ikke hvis det er pakket ind som påskehare :)

    SvarSlet
  11. aldrig! total retro-love.

    SvarSlet
  12. Fine fotos, en lille fortælling i 2 billeder :-)

    SvarSlet