14. februar 2011

Print

Postkassen bød på noget af en overraskelse i dag. En kuvert med fire af Kristinas fine, finurlige prints lå og ventede på mig. Endda kuverten er lækker! Jeg behøver vel ikke at sige, at jeg ikke kan stå for de små figurer med butterflies:) Kig ind til hende lige her, hvis I vil se flere af hendes prints.


De seneste par dage har der været møbler og malerbøtter over hele lejligheden, men nu begynder her efterhånden at se rigtig fint ud, hvilket betyder, at I  nok bliver udsat for et hav af indretningsbilleder snarest... Og så lige et par billeder fra den mere rolige del af weekenden.

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte kort, og jeg er da rimelig spændt på at høre og se hvad du har lavet af nye flotte indretningsdetaljer.
    kh TIne

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se billeder gå endelig amok :)

    SvarSlet
  3. Skønne kort. Ser frem til din indretnings-billede-spam:) Det kan kun blive godt!

    SvarSlet
  4. Hvor fedt du har købt dem... Du bliver så glad for dem. Jeg har lige fået mine op og hænge i weekenden : ) Kh fra Jo

    SvarSlet
  5. Det er så herligt med post :-)

    SvarSlet
  6. Hæhæ, det er jo lige de print jeg vandt sidst i give-away. Mere ens... ;)

    SvarSlet
  7. Glæder mig til at se indretningsbilleder :) Og den brosten er da for fed!

    SvarSlet
  8. Billeder!:) Nu har du gjort mig nysgerrig...
    Tager meget gerne imod anbefalinger på flere/andre ting til min billedvæg - har jo stadig et par tomme rammer;)
    Kh Anne

    SvarSlet