21. januar 2011

På tur

Jeg har været på tur i dag. Sammen med min navnesøster Anne, der sjovt nok også er sønderjyde og (evigheds) studerende ligesom mig. På nær ca. 20 cm. i højden er vi egentlig ret ens. Vi fik ikke købt særlig meget, men tilgengæld er der blevet snakket uafbrudt i 7,5 time!





#1 To x Anne
#2 Agnes - himmelske cupcakes! Og chailatte!
#3 Karen Bjelke notesbog fra Stilleben
#4 Postkort af Lea Bolvig fra Brinja
#5 Servietter fra Søstrene Grene
#6 Man skulle jo nødigt gå sukkerkold...

16 kommentarer:

  1. Det blev da gode billeder :) En smule productplacement i det øverste igen hihi...

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig hyggeligt ud. Og den kage der...mums (er ved at gå sukkerkold her på vej til Odense)

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt! Super fine fotos!

    SvarSlet
  4. Ha ha, nemlig Anne:) Productplacement på den (lidt) diskrete måde;)

    Det var også super hyggeligt Malene! Du må med næste gang:) Sidder du i toget på vej mod Odense?

    Anja, det kan jeg også love dig for, at det var:)

    SvarSlet
  5. Det som sådan en skøn dag! :-)
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  6. I forstår da at hygge Jer og jeg har også luret hos Anne;)
    Lækre lækkerhedder!

    SvarSlet
  7. Lyder som en skøn dag;)
    7,5 time ligefrem.... Ja man er vel kvinde;)
    Nyd aftenen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Hehe Anne (annchen), lige præcis ;)

    SvarSlet
  9. aha, det var altså jer, der havde spist alle de gode kager hos agnes. jeg undrede mig også. ligner en perfekt snakkedag:)

    SvarSlet
  10. Mums den ser lækker ud den cupcake.

    Louise

    SvarSlet
  11. Åh, dejligt med velfortjent med ferie! Og jeg gad også godt snart forbi Agnes og de fantastiske cupcakes. Ser SÅ lækkert ud.

    SvarSlet
  12. Lyder som en rigtig dejlig tøsedag :-)
    Får mig altså til at savne veninderne hjemme i Danmark. Suk!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  13. Hej Anne.
    Fine billeder igen... måske derfor jeg lige har givet dig en award ;) Kig forbi. Håber du vil lege med.

    Kh. Maria

    SvarSlet
  14. Det lyder bare SÅ hyggeligt og lige hvad man trænger til, når man har ferie :-)

    SvarSlet
  15. Dejligt med en hyggetur :) Skønne ting I har fundet..

    SvarSlet
  16. Det lyder enormt hyggeligt!!

    SvarSlet