25. januar 2011

...




Jeg kan godt vænne mig til det her ferie-halløj... Det er godt nok rart!

19 kommentarer:

  1. Rart med rart på! (Især fastelavnsbollerne frister)

    SvarSlet
  2. Ferie er altid dejligt :)

    SvarSlet
  3. Hæhæ, det ser sørme skønt ud :)
    Og fastelavnsbollerne ser super-lækre ud!!! Nammenam!

    SvarSlet
  4. Dejligt!!! Sikke lækre boller.

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig hyggeligt ud...og fastelavnsboller og kaffe - mums det er en god cocktail...

    SvarSlet
  6. Det så herlig ut! Er spent på det fine hekleprosjektet også! :)
    Klem fra meg

    SvarSlet
  7. Ferie er skønt med skønnere på. -Og de fastelavnsboller der, kan de mon sendes til Århus?

    SvarSlet
  8. Det ser altså også super skønt ud!! Mmmm, og lækre fastelavnsboller.

    Og får mig kun til at se endnu mere frem til min krea-orlov. ;o)

    SvarSlet
  9. Du har vidst i den grad fortjent det;) lækre fastelavnsboller;) dem gad jeg godt sætte tænderne i til aftenkaffen!

    SvarSlet
  10. Det ser også ret rart ud. :-)

    Har selv ferie i næste uge og håber min ferie kommer til at se lige så godt ud som din :-p

    SvarSlet
  11. Det ser sørme også hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  12. Det er ikke pænt, men jeg er misundelig ;)

    SvarSlet
  13. Søde piger, jeg kan også love jer for, at de smager godt;) Jeg ved ikke helt, om de kan klare turen til Århus Julia, men hvis du kommer et smut forbi, så giver jeg en (eller to)! Det er ok at være misundelig, Malene;)

    SvarSlet
  14. Det ser ud til at du fylder din ferie med skønne og velsmagende sager. Ser dejligt ud :-)

    SvarSlet
  15. Åh ja ferie.. Godt for sjælen!

    SvarSlet
  16. Hvor ser det ud til at du hygger dig! Så lækkert..
    Misundelse herfra - ser i den grad frem til uge 7..;)
    Nyd aftenen..
    KH

    SvarSlet
  17. det ser dælme også bare skønt ud!!

    stine:)

    SvarSlet
  18. Det ser i hvert fald rart ud!

    SvarSlet