22. januar 2011

8 om mig


Som mange af jer andre, har jeg også været så heldig at modtage en award - faktisk hele 4 af slagsen. Wauw! Jeg har fået dem af Maria, Malene, Linn og Vibeke - TAK piger:)
Og så er det jo, at jeg skal fortælle 8 ting om mig selv, så det kommer her...

#1 Jeg er ret følsom overfor lyde. Jeg bliver stresset af lyden af saxofon (og nærmest al jazz), mens stille musik giver mig lyst til at tude. Larm har jeg det heller ikke godt med...
#2 Jeg er pligtopfyldende, hvilket resulterer i en nærmest kronisk dårlig samvittighed.
#3 Jeg er en rigtig hygger og elsker alt, hvad der indebærer hygge!
#4 Jeg er ikke særlig god til at falde i søvn.
#5 Jeg kan ret godt li' Kinder chokolade...
#6 Jeg elsker at grine.
#7 Jeg er medlem i Fitness World, men har ikke været der siden oktober. Ups.
#8 Jeg elsker grafiske mønstre!

Nu er det så meningen, at awarden skal sendes videre til 8 andre bloggere, men jeg har lidt mistet følingen med, hvor den har været henne. Så i stedet for vil jeg opfordre jer til at kigge ind hos Maria, Malene, Linn og Vibeke:)

2 kommentarer:

  1. Hygger kan jeg vist skrive under på at du er. Elsker Kinder-chokolade.. Ægget, stængerne, bueno er genial!

    SvarSlet
  2. uh ja kinder chokolade :)

    SvarSlet