20. december 2010

Sne

Det er koldt at gå en tur, men hvor er det bare smukt!

9 kommentarer:

  1. Åh ja, hvor er det smukt. Tak for billeddelingen...nu hvor jeg ikke kommer så vidt omkring i disse dage er det skønt at kunne nyde sneen indenfra:)

    SvarSlet
  2. Kan kun tilslutte mig koret: Smukt! Og godt at se der er noget sne i Østjylland!

    SvarSlet
  3. Skønne billeder!
    Storelsker snebilleder:) Så tak for kigget.. Ser ud som en hyggelig tur;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Simpelthen så smukt! Men meget meget koldt også :-)

    SvarSlet
  5. Ja det er så smukt og forfriskende :)

    SvarSlet
  6. Koldt men forfriskende og smukt.. Du har vundet hos mig. Jeg har stadig din adresse mener jeg, men hvis du gerne vil have sendt den et andet sted hen i juledagene, siger du bare til?

    SvarSlet
  7. Nu har jeg fulgt med her længe - så dejligt et sted du har her. Nu føjer jeg mig på din læserliste, så jeg ikke går glip af noget:-) Var ude og løbe en tur igår - 18 grader! Ikke mærkeligt at det strammede noget i kinderne :-)

    Glædelig jul - og kig endelig forbi hos mig, hvis du har lys.

    Kh. Mette

    SvarSlet