16. december 2010

Lucky

De sidste par dage er der kommet en del pakker hjem til mig. Det er slet ikke så tosset!







# 1+2 En uimodståelig engel fra Papir Prinsessen. Jeg synes, hendes dragt minder om 40'ernes badedragter.
# 3+4 Julepynt jeg har været så heldig at vinde hos Line. Jeg tror, at det kommer til at koste nogle retoriske evner at få mine forældre overbevist om, at stjernen skal på toppen, men op det skal den!
# 5+6 Det fineste keramikpynt fra Christina. Hun er knagme dygtig!
# 7+8 De skønneste figurer fra Julia - tak Julia - jeg tror lucky charmen bringer rigtig meget held:)

24 kommentarer:

  1. Ej nogle lækre sager, de måtte også godt bo her allesammen! Jep, du er en heldig kartoffel!!!

    SvarSlet
  2. Skønne skønne sager. Papir prinsessen laver virkelig de fineste ting - dem har jeg også tit kigget på, på Amio :-)

    SvarSlet
  3. Guf !
    Elsker englen og topstjernens blanding af materialer.

    SvarSlet
  4. Jeg tror da vist også, at jeg skal have besøg af posten lidt oftere. Sikke mange flotte ting!!

    Topstjernen er super festlig, men det ville klart også kræve usædvanlig gode overtalelsesevner at få den på mine forældres juletræ. Nu er du jo afsted det meste af julen, men næste år kan du jo få et potteplante juletræ hvor du kan bruge den, hvis ikke du lykkedes med dine overtalelsesevner... ;o)

    SvarSlet
  5. Anne - ja, i dag føler jeg mig også som en heldig kartoffel! Og har endda skrevet 1 ok side på opgaven, så det går fremad:)
    Louise - ha, hun laver virkelig fine ting. Der er bare ikke flere derinde lige nu, men måske holder hun bare julefri:)
    Losarinas mor - elsker også både engel og topstjerne og alt det andet:)
    Maiken - når posten kommer med så fine ting, så synes jeg også, at det er dejligt! Ellers er det jo mest kedeligt post... Har forresten sendt gaven til dig i dag, men ikke noget med at åbne den før jul, vel!? :)

    SvarSlet
  6. Dejligt de nåede helskindede frem :) Ja, din Lucky Charm bringer helt sikkert held med sig, og måske kan den få lov at hænge hele året?!

    SvarSlet
  7. Jeg har præcis samme engel og kan kun sige: Hun er underskøn!

    SvarSlet
  8. Nix, jeg er go' til at vente. Jeg har aldrig ribbet en eneste chokoladekalender eller kommet til at skrabe skrabejulekalenderen før tid (modsat andre her på matriklen!). Forventningens glæde er nemlig ret stor... Og jeg glæder mig!
    Jeg regner med at sende på mandag. :o)

    SvarSlet
  9. Julia, lucky charmen skal helt sikkert hænge fremme hele året!
    Ida, jeg tror faktisk også, at det var inde hos dig, jeg så den første gang! Beklager jeg ikke lige tænkte på det, da jeg skrev indlægget...
    Maiken, så er vi totalt ens på det punkt;) Så er der jo ingen spænding!

    SvarSlet
  10. Hvor er du heldig:) Rigtig fine ting du har vundet/købt:)

    SvarSlet
  11. Godt at nogle får noget konstruktivt ud af tiden. Har været al for sløv de sidste par dage og har altså en del deadlines!
    Forresten hvornår skal du forsvare den sidste i januar? Er lidt misundelig på en helårs lucky charm :) Virkelig fint koncept Julia har fundet på der!

    SvarSlet
  12. WOW - sikke skønne sager! Og så er det ikke engang juleaften endnu :)

    SvarSlet
  13. Malene - ja, jeg er også bare rigtig glad for tingene:) Men det er også lidt overvældende, at der kommer så mange ting på en gang...
    Anne, jeg har endnu ikke fået at vide, hvornår jeg præcis skal op, men det bliver nok enten d. 17 eller 18. Du skal op d.17 ikk? Og ja det er smart med sådan en helårs lucky charm:) Af en eller anden grund kan jeg ikke lave være med at tro lidt på sådan nogle lykkebringende ting...
    Mejse - ja, det har bare været total juleaften i dag!

    SvarSlet
  14. Okay, det noterer jeg mig lige :) Kan jo nok følge med herinde mht. hvornår det præcis bliver. Den 17. er min dato ja... puha og den 10. Det bliver ikke sjov - ser en slagtehal for mig.
    Nej jeg er også lidt overtroisk til tider med sådan noget. Og samme slags trusser til hver eksamen og den slags (vasker dem nu altså imellem!!!) ;)

    SvarSlet
  15. Ej, hvor mærkeligt! Jeg regner også med at skulle op d.10 til den første eksamen!

    SvarSlet
  16. Ej okay, det er da lidt pudsigt! Er du egentlig okay med sådan mundtlige eksaminer når du nu ikke er så glad for at være det vilde centrum?

    SvarSlet
  17. Jeg hader mundtlige eksamener og er altid rystende nervøs. Men jeg synes, at det er lidt lettere og mindre nervepirrende, når man skal forsvare en opgave i forhold til, hvis man skal ind at trække et emne. Åh men bare tanken om eksamen! Vil så gerne holde en stille og rolig jul uden dårlig samvittighed... Hvordan har du det med det?

    SvarSlet
  18. Puha det kender jeg alt for godt. Synes også det er lidt bedre hvis det er et slags forsvar, så kan man forberede en tale til hudløshed. Skulle trække til min store anatomieksamen i vinters. Var et VRAG! Men syntes også der var så mange spørgsmål jeg ikke kunne. Vi kendte spørgsmål i forvejen, så var der bare over 100.
    Men har jo faktisk lidt være til eksamen til alle de gange jeg har undervist her i efteråret. Var ihvertfald med hårdt bankende hjerte osv. hver eneste gang! Var også totalt udmattet bagefter. Men det er sgu en meget god øvelse, og håber det bliver bedre til foråret når jeg skal have næste hold.

    SvarSlet
  19. ja, det må ha' været en rigtig god øvelse med al den undervisning, du har haft! Jeg glæder mig bare til eksamen er færdig, så jeg kan slappe af uden at få dårlig samvittighed!

    SvarSlet
  20. Ja, også mig. Det er helt umuligt lige nu.
    Skal vist se dyner nu, godnat, og god opgaveskrivning imorgen (regner bare med det er programmet..??)

    Kh

    SvarSlet
  21. Ja, det skal jeg også. Og i morgen står den på læsegruppe-skrivning!

    SvarSlet
  22. Efter at have læst 2*Annes eksamens konferering så kan jeg kun sige én ting. Damn, hvor jeg dog IKKE savner den del af studielivet! Vi havde altid projektaflevering lige efter nytår, så julen var nærmest suspenderet i 5 år. Held og lykke til jer begge! :o)

    Glemte i øvrigt at skrive, at englen da er super fin! Kom til at suse omkring papirprinsessen efter jeg havde set den herinde. Hvor er det nogle henrivende ting hun laver. Hvor meget gav du for den, Anne?

    SvarSlet
  23. Hej Anne. Det ser ud til at stjernen nåede frem uden skavanker :-)
    Første år nogensinde har jeg købt et juletræ, fordi jeg blev nødt til at have et sted til min stjerne! Tænkte nemlig også at den ikke gik hos familien :-)

    SvarSlet