3. december 2010

Lidt mere julepynt...

I går aftes sad jeg og rodede rundt i mine stofrester. Jeg havde nemlig en ide, og så skal det jo gå lidt tjept - selv om jeg må indrømme, at det tog ret lang tid at blive færdig, for der er jo temmelig mange farvekombinationer, der lige skal afprøves, når man først kommer i gang...






En masse grise, juletræer og rensdyr tegnet af efter nogle udstikkerforme blev det til. Det er faktisk bare to lag stof med et lag filt imellem syet sammen med lidt grove zig zag sting. Og så nogle af de fine flettede stjerner, som Sofie netop har lavet en DIY på.

23 kommentarer:

  1. Så for pokker da Anne, nu må du snart holde med alle de over-lækre sager du spytter ud. De er godt nok blevet fine dem der :) Og det er jo sørme også lækre stoffer du har taget i brug.
    Ihh altså, får totalt kriller i fingrene :)
    Glæder mig til søndag

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Du er for vild, Anne. Super fine sager. Jeg må altså også prøve de stjerner, de er vildt fine.

    SvarSlet
  3. Ej hvor lækre! Hvad har du imellem? du får et flot juletræ i år.. hvis der er plads til det i lejligheden:-)

    SvarSlet
  4. Takker:)
    Anne - det er vist overspringshandlinger... Der er jo 1 (nej 2!) opgave(r), der skal skrives...Åh åh! Glæder mig også til søndag!
    Julia - Tak:) Ja, jeg er også helt vild med de stjerner! Tror jeg skal lave nogle flere...
    Christina - ja, gid jeg havde plads til et juletræ! Jeg tror, jeg slæber det hele med til Jylland og pynter mine forældres træ! Der er bare et lag hvidt filt imellem de to lag stof.
    Kreativista - tak:)
    Joan - også tak til dig:)

    SvarSlet
  5. Jammen, sikke du da laver det ene fine julepynt efter det andet! Så fine, i alle de dejlige farver:)

    SvarSlet
  6. YUM YUM, hvor ser det bare delicious ud!!! Sådanne juletræer og dyr vil jeg også have!!! - og tak for at linke til mig ;-)

    SvarSlet
  7. Du spytter da bare den ene lækre julestads ud efter det andet, Anne. Respekt! :-)

    SvarSlet
  8. Hvor pudsigt!
    Jeg har lige haft gang i noget lignende - som jeg ikke kan vise frem endnu;) Men jeg tror da den samme inspiration har ramt os:)
    Dine er virkelig lækre!! Jeg har jo ikke noget liberty endnu - men ellers minder de meget om;)
    Skønt Anne - elsker dine idéer!
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Wow, det var kreativt!! Jeg elsket de flettestjernene dine. Husker jeg lærte å flette slike av en dansk veninne. Jeg har lagt deg til i min bloggliste og håper det er ok.

    SvarSlet
  10. Jeg er helt vild med dit pynt Anne, tak for inspirationen, tror da lige jeg må forsøge mig i noget ligende.

    SvarSlet
  11. SÅ FINT!! Hvor er de fine!

    SvarSlet
  12. Endnu et kreativt hit fra din hånd!

    SvarSlet
  13. Det er utroligt hvad der kommer ud af din kreative sjæl! Smuk Anne!

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare vildt fint :)

    SvarSlet
  15. Sikke en god idé...endnu engang. Altid en fornøjelse at kigge her forbi, og gud hvor blir man dog inspireret:)

    SvarSlet