22. december 2010

Freezing

Det er godt nok lige lovlig koldt...

6 kommentarer:

  1. jikes er det så koldt!? jeg er ved at tø op efter en cykeltur. god kold dag!

    SvarSlet
  2. Ja det må man sige -20 grader her i morges... Det er altså lige koldt nok synes jeg ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Enig, det er -18 grader på min arbejdsplads - udenfor heldigvis ;)

    SvarSlet
  4. Uha uha, det er koldt. Vi havde vist "kun" minus 16 her i nat.
    Kender du forresten udtrykket: Sinne gas!?

    SvarSlet
  5. Lise - ja, det er det i hvert fald i Østjylland! Du må også ha' en god kold dag:)
    Mia - uhh minus 20! Det er ret vildt...
    Michelle - ha ha, det var da godt, at det ikke var indenfor!
    Anne - minus 16, det er jo ingenting;) Og ja jeg kender skam godt udtrykket:)

    SvarSlet
  6. Så forstår jeg da bedre, hvorfor jeg fryser sådan...vi har verdens koldeste lejlighed - uh...længe leve masser af stearinlys!

    SvarSlet