12. december 2010

Amio

Så er der lidt nyt inde på Amio.

12 kommentarer:

  1. Yes, jeg nåede det! Og totalt nyt yndlingsstof det der mitsi grå...

    SvarSlet
  2. Du er så skide dygtig, Anne. God søndag :)

    SvarSlet
  3. Hej Anne - ja, du var hurtig! Jeg er også ret vild med det grå mitsi:)

    Hej Julia - tak:) Du må også ha' en dejlig søndag!

    SvarSlet
  4. Heisann Anne:)
    Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, du er bare KJEMPEflink.Så fint!!!Du er min inspirasjons-guru:)
    Ha en flott søndag!

    SvarSlet
  5. Så er der købt veninde-gave, men der er stor fare for, at jeg selv kommer til at beholde den :) De er SÅ fine altså.

    SvarSlet
  6. Haps haps, snuppede lige en nøglesnor ;)

    SvarSlet
  7. Så dygtig!!!
    Men alt for sent at se det....:( Jeg må være hurtigere næste gang...;)
    Nyd aftenen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare dejligt, at I kan li' tingene! Det gør mig super glad i låget:)
    Der kommer 3 nye nøglesnore på Amio i morgen, for de andre røg godt nok hurtigt!

    SvarSlet
  9. Fantastisk, jeg kiggede i går aftes efter kosmetik pung hos dig, og tænk i dag er der nye.
    Glæder mig over mit køb:-)

    SvarSlet
  10. Pææææænt Anne, du gør det f..... så fint og indbydende!

    SvarSlet
  11. Mette - Det var da dejligt:) Jeg sender kosmetikpungen i morgen!
    Line - tak:) Ihh det betyder meget!

    SvarSlet
  12. Du lager så mye fint! Gøy å følge deg!

    Ha en fin dag!

    SvarSlet