15. november 2010

Min arbejdsstation

Christina har opfordret mig til at vise min arbejdsstation, så her er den.

Min arbejdsstation er indrettet i den ene ende af soveværelset under vinduet, så der kommer masser af lys ind. Tilgengæld bliver der også pænt støvet derinde med alt det stof.
I min brors hjemmebyggede reol bor alt mit 70'er stof.
 
Og bag den blændede dør ind til stuen ligger alt det "nye" stof.

Den ene kurv er fyldt med ting, der skal sys, bukser der skal lappes, sweatre der mangler knapper und so weiter... Den anden kurv er proppet med tapet og papir.
Så er der æsker og en lille kuffert, der skjuler en masse rod... Og min keramikpose.
Dåser til perler og filtkugler.
En stor og en lille muffins-nålepude.
Flere perler og en knap-dåse, der godt nok rummer nåle og ikke knapper.
Flere kasser og min lille blå radio fra Fakta.

Det er helt klart kasser, æsker, skuffedarier, kurve osv., der er skyld i, at det ikke ser rodet ud!
Tak for udfordringen Christina - det er altid sjovt at se på sit hjem med nye øjne. Jeg sender udfordringen videre til Maiken og Mia, hvis I vil være med:)

27 kommentarer:

  1. ååå heldige du!! blir SÅ inspirert av arbeidsplassen din!

    SvarSlet
  2. Det ser da skønt ud - og meget ordentligt. Skønt at arbejde til masser af lys.

    SvarSlet
  3. Av der ser lækkert ud Anne. Må være så fantastisk med al det lys. Herhjemme er det desværre ret mørkt. Og sikke nogle fine kasser (som jeg går ud fra du selv har været igang med at dekorere?).
    Og ret så fin knappeskål, den er da pudsig.

    SvarSlet
  4. Og forresten, satser også på at det bliver hyggelige til træf, selvom det er lidt nervepirrende når man slet ikke har mødt nogen før :S

    SvarSlet
  5. Åh, hvor ser det bare hyggelig ud!! Rigtig, rigtig fint. Tak for at vi måtte kigge forbi:)

    SvarSlet
  6. Shit, Maiken som i mig. Jeg skal vist have ryddet op - og mine ting er heller ikke samlet ét sted. Men men, jeg tager bolden op. ;o)

    Det er et super fint kreahjørne(r) du har. Og sikke struktureret det ser ud! Min strøtanke er, at jeg virkelig godt gad være enerådig over vores kontor nogle gange, for der er dialoger om HVOR meget kreating må fylde på vores matrikel. Ups.

    SvarSlet
  7. Fint, lyst, luftigt og ikke mindst praktisk ser det ud! Håber også snart at kunne få mit eget krearum eller hjørne bare - det er altså mere fremmende for kreativiteten, når man kan gå til og fra som det passer. Skal forresten nok få svaret på din mail snarest:)

    SvarSlet
  8. sikke mange fine stoffer du har :)

    SvarSlet
  9. Sikken en dejlig arbejdsstation du har. Dejlig lyst, og god plads. Skønt! Og så er det da rart at se, at jeg ikke er den eneste med en kæmpe kurv med ufærdige projekter og sager ;-)

    SvarSlet
  10. Wauw en skøn arbejdsstation du har! Og hvilken orden! Hos mig er der også en del ufærdige projekter..

    SvarSlet
  11. Hej Anne
    Super deligt arbejdsrum du har! Jeg kan se vi begge er glade for Bernina. Jeg har en 145s Symaskine og 1150mda overlocker, som jeg i hvertfald er super glad for :-)
    Hilsen Tina

    SvarSlet
  12. hvor ser der bare lækkert ud, det indbyder virkelig til den kreative del af sindet.
    Jeg var også blevet opfordret til at være med, men ak, jeg har ikke nogen arbejdsstation der er værd at vise frem :(

    SvarSlet
  13. Ja, ligesom Maiken tænkte jeg uuups...er det mig hun mener..Jeg har taget billeder i dag, de skal lige sættes sammen osv. jeg har jo ikke et sted, hvor min symaskine bare kan stå fremme hele tiden..så den rykkes frem og tilbage, er dødmisundelig på dem der har et decideret sy-værelse...jeg tager imod udfordringen.
    KH Mia

    SvarSlet
  14. Sikken et lækkert rum, lækre stoffer, fantastisk papir og så alle dine smukke kasser.
    Jeg var også med i denne blogleg for et stykke tid siden, havde heldigvis liiiiiige givet mit hjørne en ordentlig omgang oprydning/sortering/udsmidning :o)
    Sådan ser her ikke ud mere!!!! Det kunne godt være man skulle tage et billede lige nu, hvor der er gang i tegning, hjerter af alle stofresterne som er spredt ud over det hele, hæklerier og meget mere. Jeg tror næppe man vil kunne genkende stedet ;o)
    Tak for kigget indenfor.

    SvarSlet
  15. Ih, hvor en lækker arbejdsstation! Super fin og ordentlig med masser af farver og lys.
    Jeg kan godt li' din kurv med igangværende projekter og tøj der skal repareres. Sådan én har jeg også og der er sjovt nok altid top på den ligesom på din :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  16. Hvor ser det bare lækkert ud Anne!
    Skønt lys, fin orden og masser af farver på en fed måde:)
    Der gad jeg godt arbejde..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  17. Hej søde piger
    Tak for alle jeres kommentarer:) Jeg er også glad for mit arbejdshjørne - både når der er ryddet pænt op som på billederne, men også når der er kreativt rod, som der faktisk allerede er her til aften... Det gik hurtigt med at rode igen;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  18. Lækker, lækker arbejdsstation. Der kunne jeg godt udfolde mig! Og fed radio, har du mon købt den for nylig?

    SvarSlet
  19. Hej Julia
    Tak:) Nej, radioen er fra sidste år, så vidt jeg kan huske til. Elsker den!

    SvarSlet
  20. Så fedt med egen "rodeplads", det ser jo top systematisk ud :)

    SvarSlet
  21. Sikke en fin plads! Der er da i hvertfald orden i sagerne! :)

    SvarSlet
  22. Nei hold opp!!!!! Den var bare lekker! Jeg elsker arbeidsplassen din!!!! :D:D
    Så flink og kreativ du er! Og masse deilige stoffer, papir osv.. LOVE IT

    SvarSlet
  23. Sikke en lækker arbejdsplads du har dig dér!
    Det er nemlig super cool med alle de æsker - er sikker på de gemmer på en masse godter og sager til flere kreative udfoldelser!
    Det nye tapet du har købt er intet mindre end fantastisk! Super fedt med det grafiske.
    /Mille

    SvarSlet
  24. Det er jo den rene fryd. Der kan mit lille husflidskab slet ikke være med.

    SvarSlet
  25. Uha, hvor misundelsesværdigt.

    SvarSlet
  26. Hej Anne

    Hvor er det bare en skøn og inspirerende blog du har, og sikke en fantastisk hyggelig arbejdsstation også. Jeg har lige kigget en masse sider i din blog igennem og får sådan lyst til at skrive noget til alle dine indlæg :-)Hvor dejligt med et indblik i dit farverige liv.

    Venlige hilsner fra Louise

    SvarSlet