7. november 2010

Marcipan

Det er jo søndag aften:)

11 kommentarer:

  1. Ha ha ha...altså jeg ved godt at vi tyvstarter lidt på julen her i blogland...meeeen marcipan??????? :-)

    Spøg til side...jeg er bare vildt misundelig over at det ikke er mig der skal spise det - det ser godt nok yummi-lækkert ud!

    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Mums! Både til kugler og til skål.

    SvarSlet
  3. Mmm... marcipan.
    Snød også fredag aften med konfekt og marcipangris. Og lige en skål efter mit hjerte :)

    SvarSlet
  4. ej for filan.. Det kunne jeg godt lige bruge! Hyg dig med det..

    SvarSlet
  5. Nårh, hvor lækkert! Og Liebe skålen er så fin :)

    SvarSlet
  6. Hæ hæ, ja jeg tyvstarter vist lidt;) Men det smager altså godt sådan noget marcipan!
    Liebe skålen er også min yndlings skål!

    SvarSlet
  7. Ja til tyvstart på julen:)
    Den skålen er helt nydelig...

    SvarSlet
  8. ALT tager sig godt ud i den fine Liebe skål. Også marcipanen... (sagt af en der af uransagelige grunde ikke kan li' marcipan. ;o) )

    Go' søndag aften!

    SvarSlet
  9. Det er da det det er, håber det var lige så godt som det ser ud på billedet.

    SvarSlet
  10. Uhmmmmmm... Håber de smagte ligeså lækkert, som de ser ud :-)

    SvarSlet
  11. Man er jo nødt til at øve sig lidt,- og prøve forskellige varianter før selve juleaften - overvejer også lidt marcipanerier snart...:-))

    SvarSlet