29. november 2010

Lamper

 Fire kuglelamper for 95 kr. - det er da ok! Den blå er min favorit.

17 kommentarer:

  1. Hvor er de fine.. dem kan man da bare bruge alle steder! Kunne se dem flere steder i mit hjem i hvert fald:-)

    SvarSlet
  2. Enig, dem ku jeg da godt bruge og sikke et kup! Fin blå :-)

    SvarSlet
  3. wauw et kup du har gjort der.. Jeg er vild med kuglelamper og jeg er enig den blå er da helt fabelagtig...
    .. Jeg bruger lige nu en rød som "stående spot", hvilket giver en fin effekt oppe på reolen..
    Ha en god dag:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er du heldig - de er så fine!

    SvarSlet
  5. Det er da mere end ok. Jeg er også mest vild med den blå :)

    SvarSlet
  6. Åhr hvad! Jeg er totalt misundelig, selvom jeg selv har 3 i skabet, som skal have fundet sin rette plads. Man kan aldrig få for mange ;)

    SvarSlet
  7. Wauw et kup du har gjort dig der Anne. Er som Julia dybt misundelig....

    SvarSlet
  8. Det lyder da mere end ok!! Hvor er de flotte:)

    SvarSlet
  9. Nøj, du er heldig. Den blå er helt sikkert også min favorit. Sikke et kup, Anne.

    SvarSlet
  10. Hej Anne
    Åh jeg så en kasse fyldt med dem til 100 kr - men slet ikke lige så fine som dine. Jeg er også mest vild med den blå og jeg er også på udkig efter nogle som jeg vil farve om, men tænk jeg var for doven i lørdags og måtte prioriter pengepungen;)

    Dejlige billeder forresten af de tidligere indlæg;)
    God aften

    SvarSlet
  11. Den blå er bare SÅ fin i farven!!! Den ville jeg bestemt også holde meget af :)

    SvarSlet
  12. Du er da for heldig! Var det "bare" et godt loppekup?
    Den blå er SÅ smuk i farven!! Den kunne flytte lige ind i vores sofaafdeling..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  13. ER nysgerrig for at høre hvor man gør sådan et KUP?

    SvarSlet
  14. Hej piger
    Sikke en masse kommentarer - jeg er vist ikke den eneste, der er glad for kuglelamper;)
    Det er min mor, der har fundet dem i en genbrugsforretning i Skanderborg, og så købte hun dem allesammen:)
    Kh Anne

    SvarSlet