25. november 2010

Hvidt

Det er godt nok blevet vinter... Smukt er det, men også koldt!

10 kommentarer:

  1. :) Smukke billeder - jeg er total vild med sne - mærker en spirende vinterforelskelse når jeg ser alle de fantastiske vinterbilderne i bloglandia :)

    Ha en skøn vinterdag!

    SvarSlet
  2. Yeah... elsker også sne...
    Og lækre vanter (fra Asli?), og hjemmestrikket halstørklæde (?).
    Flotte billeder af snekrystaller og istappe :)

    SvarSlet
  3. Heidi - ja, jeg elsker også sne! Bortset fra når man skal ud at cykle...
    Anne - ja, det er Aslis lækre og ultravarme vanter! Og mit ultravarme hjemmestrikkede halstørklæde:)Så mangler jeg bare lige nogle ultravarme støvler...

    SvarSlet
  4. Hehe, det har jeg faktisk. Meget sandsynligt at der kommer et billede af dem en af dagene hvis dette vejr fortsætter :) Mangler til gengæld ultravarmt halstørklæde.

    SvarSlet
  5. Så glæder jeg mig til at se dine støvler;) Jeg har sat et par på ønskesedlen - krydse krydse fingre!

    SvarSlet
  6. Fine istapper, det er et vildt smukt foto!

    SvarSlet
  7. Hvidt i hvidt - smukt! Og de er simpelthen så lækre de vanter. Drømmer også lidt om enten at få eller sy nogle i samme stil...

    Kunne godt bruge støvle inspiration, så jeg venter også spændt. Har nogle magen til dine og resten er for kolde eller nummeret før helt nedslidt. Så jeg har et godt shoppe argument overfor mig selv. :o)

    SvarSlet
  8. Smukke billeder og über fede luffer :)

    SvarSlet
  9. Iiih! Godt at det endelig blev vejr til vanterne :-)
    Og sikke nogle superflotte billeder. Det med snefnuggene ser jo helt vildt ud!

    SvarSlet
  10. Sikke et smukt billeder af sneen, man kan virkelig SE den:-)

    SvarSlet