31. oktober 2010

Ufærdigheder...

Lige for tiden kan jeg ikke helt koncentrere mig om én ting af gangen, så jeg pendler lidt frem og tilbage mellem flere ting...






#1 Lidt strik til en lille baby, der snart melder sin ankomst (forhåbentligt lidt for sent, hvis jeg skal nå at blive færdig!). Og et strikket halstørklæde til mig selv.
#2 Snefnug i rørperler. (Jeg skal vist øve mig lidt i strygningen...)
#3 Et hoved til en tigerrangle hæklet efter Kaptein Biffs opskrift på aberanglen.
#4 En stor stak visitkort.
#5 En lille pung til Amio. Der skal nok komme flere - jeg venter bare lige på lynlåse.
#6 En gang i mellem skal man jo også ud at nyde naturen:)

Ha' en dejlig søndag!

10 kommentarer:

  1. Great blog! Beautiful things you make. I put a item of your fabric stars on my blog. I added you in my blog favorites list.
    Greetings & good luck making such nice things.
    Bjør

    SvarSlet
  2. Lækker farve til halstørklædet! Og flotte visitkort du har fået dig der! Tillykke med at være fælles heldig kartoffel sammen med mig i Bad Monkey give-away :)

    God søndag
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Sådan har jeg det også.. har også 117 ting liggende , men så er der lidt til alle slags humør... ;)
    Det ser spændende ud det hele og flot logo kort.. ;)

    SvarSlet
  4. Det ser spænende ud alt det du laver.
    Jeg troede det var definitionen på et Kreativt menneske = en der har gang i rigtig mange ting, på en gang.
    Eller ja jeg har også gang i 4-5 projekter hele tiden, det er det der er så hyggeligt, så er der ting til alle tider, og situationer.

    SvarSlet
  5. Åh ja, krea-pendleri kender jeg kun alt for godt... Kunsten er vel bare at huske at genoptage de forskellige projekter?

    Det er nogle super fine visitkort du har fået lavet! Og pungen er jo mindst lige så fin som de andre ting i samme look.

    Efteråret er super fint i dag, så det er nemlig bare med at nyde det. Fortsat go' søndag.

    SvarSlet
  6. Kender godt det med at pendle mellem flere ting på én gang...det er på en måde meget rart at have noget til ethvert humør og variere det man laver lidt, men det kan også være lidt utilfredsstillende, når der går for længe imellem at noget blir færdigt.

    Fine ting du sysler med. Tørklædet ser rigtig lækkert ud. Hvad bruger du af garn?

    Dine visitkort er bare lige i øjet!! Virkelig flotte.

    SvarSlet
  7. Uha her er der også gang i flere projekter på engang, sådan er det altid!

    Fine visitkort du har fået lavet.

    Gætter på at babytrøjen er en skøn model af vendestrik?

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  8. Hej piger
    Tak for jeres kommentarer:)
    Bjor - thank you:)
    Anne - ja, det var da ret heldigt for os begge to! Det er ikke så tosset at hedde Anne;)
    Rakel - dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste med lidt for mange projekter!
    Josefine - jamen så gælder den definition vist på os begge to:)
    Maiken - uha, ja det er virkelig en kunst at få afsluttet sine projekter...
    Malene - det er big wool fra Rowan jeg bruger. Det er DYRT! Men forhåbentligt bliver halstørklædet lækkert:)
    Kristen - jep, det er en vendestrik. Det er så dejligt at nøjes med retmasker;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  9. Sikke lækre projekter..:)
    Jeg er også én af dem, der har gang i lidt for mange - men sålænge det er på den gode måde, hvor det bare sørger for, at man ikke går død i et langstrukkent projekt.. Herhjemme er det desværre tit pga manglende tålmodighed, at jeg har gang i så mange;)
    Nyd aftenen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. hehe sådan er det også her ;) altid gang i 10 ting på én gang, fordi jeg liiige kommer på en ny ide.

    SvarSlet