11. oktober 2010

Nips

Jeg elsker nips, hvilket nok også er én af grundene til, at jeg elsker loppemarkeder. I søndags var jeg på Det Blå Marked med min mor, og der fandt vi et par enkelte gode ting. En hel rulle med 500 store orange klistermærker (dem kan man jo aldrig få nok af...), en orange dåse med glasbrikker i, en stor Wiinblad dug, som jeg tror, at jeg vil bruge som bagside til et lappetæppe, og så røg der også lige nogle perler med hjem. Forinden havde min mor fundet to broderier i mørke trærammer til mig. Nu er rammerne malet hvide, og så skal jeg bare lige havde fundet en plads til dem...



Hos Søstrene Grene fandt jeg forleden nogle runde trææsker i forskellige størrelser. Dem har jeg nu malet, og så har perlerne fra loppemarkedet fået en plads på toppen af dem. Jeg drømmer mig til, at det er perlekrukker fra Liebe...





14 kommentarer:

  1. Ej Anne! De krukker er da federe end Liebes. De er jo helt unikke, og det kan jeg virkelig godt lide. Godt designet, der ;)

    SvarSlet
  2. Så fine sager, Anne :-)

    SvarSlet
  3. Lækre krukker! Rigtig god idé!

    SvarSlet
  4. Det ser bare superfedt ud. Sikke et skift i udtryk på dem.
    Fine broderier :)

    SvarSlet
  5. Jeg ELSKER også nips..:)
    Lækre krukker - super god idé... Jeg har også haft æskerne i hænderne, men manglede lige idéen..
    Forresten så er det dér filt ikke så fantastisk svært...:) Man skal bare lige vide gangen i det - og måske sammen med én der har prøvet det før.. Vi kan bytte tjenester en dag - jeg lærer dig at filte og du lærer mig tricks ved maskinen;)
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Igen viser du jo de skønneste ting frem, Anne!

    SvarSlet
  7. Jeg er helt vild med de små broderier, så så så fine! Især det med fasanerne. Lyder som en skøn weekend!
    Kh Line

    SvarSlet
  8. Feeeed ide med de æsker...virkelig originalt fundet på - godt gået:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte æsker :-) Og så er jeg temmelig misundelig på dine loppefund. Særligt Wiinblad-dugen og klistermærkerne.

    SvarSlet
  10. Hei!
    Så herlige loppefunn!Den Wiinblad-duken er helt fantastisk!Jeg så en maken på Den Blå Hal i København en gang, men den var ikke til salgs...
    Broderiene var også kjempefine!
    SÅ lekre de boksene fra SG ble, du er flink:)

    SvarSlet
  11. Hej piger
    Tak for alle jeres kommentarer:)
    Julia - tak! Sikke en kompliment;)
    Pæn pige med pep, Julie, Louise, Signe og Anne - tak skal I ha:)
    Anne (Annchen) - det lyder som en god ide. Det kunne godt nok være hyggeligt!
    Malene, Line, Malene, Asli og Andregasellen - takker:)

    SvarSlet
  12. Hej. Wauw.. nogle æsker! Og det sætter da lige prikken over i'et med de fine perler! Man kan altid bruge så dan nogle æsker.
    Skøn blog du har.

    krealiving.blogspot.com

    SvarSlet