22. oktober 2010

Jul...?

En tur til Stof og Stil resulterede i en stak stof, som nu er ved at blive forvandlet til fine stjerner, som jeg er faldet for inde hos Sofie. (Hun har forøvrigt en give away i gang med de skønne stjerner, så skynd jer ind til hende!) Jeg synes egentligt, at det er lidt for tidligt at tænke på jul, men de flettede stjerner, kan jeg bare ikke stå for!

Og så er der ved at snige sig nye farver ind i garderoben...
En pudderfarvet blød cardigan med de fineste detaljer fra H&M. Og så skulle garnet gerne blive til et lækkert vamset halstørklæde.

18 kommentarer:

  1. Har også forelsket mig i Sofies flettede stof-stjerner og dine er virkelig også skønne. Det er også noget rigtig fint stof du har fået købt - der er flere gengangere fra min bestillingsliste kan jeg se:) Venter bare på det blir den 1.:)
    Hvor er den bare fin den cardigan fra H&M...jeg har også fået en del dushede farver ind i garderoben i den seneste tid.
    Er sikker på dit tørklæde blir rigtig lækkert. Garnet ser dejlig blødt ud!

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde de stjerner!

    Kig forbi min blog, der er en award til dig:)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle fine stjerner. Jeg er også forelsket. Tror jeg også vil igang med at flette :-)

    SvarSlet
  4. Lækre, lækre stoffer, kom vist lige til at tage et smut forbi stofogstil.dk efter at have set dem. Men holder mig i skindet lidt endnu, for har desværre ikke tiden.
    Men hvor er dine stjerner også blevet fine, og lækker cardigan :)

    SvarSlet
  5. Ojoj vad mycket fint på din blogg :)

    /Mia

    SvarSlet
  6. Det er aldrig for tidligt at jule... Sikke en fin blog, tak fordi du linkede til hende, der skal jeg da helt sikkert følge mere med.
    Jeg glæder mig til at se hvad strikkepindene får lavet.

    SvarSlet
  7. Det er en rigtig fin idé med stjernerne. Jeg fik lokket en veninde med på krea pakkekalender i går, så jeg vil da lige huske denne idé.

    Det er en rigtig fin cardigan. Jeg er ved at opgradere min vintergarderobe, så det kan godt være at jeg også skal et smut forbi H&M? :o)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine stoffer, er de alle fra Stof og Stil? Syns ikke jeg kan finde det røde med de små hvide blomster på deres hjemmeside.

    SvarSlet
  9. Hej Anne

    super lækre stoffer -
    og stjernerne - wauw de er flotte
    - er forelsket :)
    - de måå prøves :)
    ja det er sjovt at der liige pludselig sniger sig "nye" farver ind
    kh

    SvarSlet
  10. Hej Anne
    Meeen hvor er de bare blevet FINE!!!! Hvor er jeg glad for at kunne inspirere. Og må da lige takke dig for den fine henvisning til min blog - den har alledere givet mig mange nye læsere kan jeg mærke, så super :-) MANGE TAK!

    SvarSlet
  11. ej ja, hvor er de skønne!

    SvarSlet
  12. Da ble jeg fast følger av bloggen din for her var det så mye fint å se og så masse inspirasjon å hente:-)

    SvarSlet
  13. Hej allesammen:)
    Tak for jeres kommentarer!
    Rikke - alt stoffet er fra Stof og Stil, men jeg synes også, at det er lidt svært at finde dem på deres hjemmeside.

    SvarSlet
  14. Tak Anne:)
    Så må jeg hellere snart en tur i Stof og Stil, så kan jeg nok finde det:) Hvem der dog bare havde en Stof og Stil lige rundt om hjørnet;) (eller det ville nok være lidt for dyrt!).

    SvarSlet
  15. Ej hvor er de bare flotte!!!! Er der noget vat i eller??? Eller laver man bare nogle lange stykker ligesom i papir?? Kan ikke helt gennemskue det...

    SvarSlet
  16. Hej Trine
    Nej, der er ikke noget vat i. Det er bare stof, der er foldet med en skråbåndsfolder, og så foldet en gang mere. Og så er de bare flettet sammen. Og jep ligesom man fletter stjerner i papir:)

    SvarSlet
  17. Super - tak for hjælpen - det vil jeg prøve:-)

    SvarSlet
  18. Hej! Vilka supervackra bilder du visar, från köpenhamn och allt möjligt. Väldigt inspirerande. Sånt där tjockt garn har jag letat länge. Det blir ursnyggt att sticka med sånt.

    SvarSlet