13. oktober 2010

Jeg sysler med noget...

Nemlig dem her



Og også nogle af dem her (bare med læderstjerner)

Kosmetikpunge og etuier til kameraer syet i Liberty og pyntet med læderstjerner. De er til salg, men jeg kan bare ikke helt finde ud af hvorhenne... Skal jeg gå Amio-vejen eller skal jeg bare lave en lille blogshop herinde? Indtil videre tænker jeg, mens jeg syr videre;)
Og er du blevet fristet, så send mig bare en mail eller læg en kommentar...
(Kosmetikpungene koster 160 inkl. porto og etuierne til kameraerne koster 175 inkl. porto)

25 kommentarer:

  1. De er bare rigtigt rigtigt flotte... virkeligt.. :)
    De skal nok blive solgt.. og go detalje at mikse sart liberty med råt læder... :)

    SvarSlet
  2. Super flotte! Er også vild med kombinationen sødt og råt :) Jeg netshopper meget, og foretrækker steder med kortbetaling, så måske Amio? :)
    Kh Berit

    SvarSlet
  3. fine sager du har kreeret!

    Kan du ikke gå begge veje og lave både en blogshop og amio?

    SvarSlet
  4. Aj hvor er de super flotte ;0)

    SvarSlet
  5. De ser virkelig lækre ud :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare flotte, anne! Kom da på Amio!

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine! Sådan en kosmetikpung kunne godt komme på min jule-ønskeseddel :)

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine. Jeg vil vælge amio, hvis jeg var dig. Det er bare så besværligt med pengeoverførsel, opkrævning af adresser osv. På amio gør de det grove arbejde for det!
    Mvh. Christina

    SvarSlet
  9. Åh, hvor er de bare lækre!! Så fine med lederstjernen på:)

    SvarSlet
  10. Anne for dylen dælen da også, hvor er de fine.
    Sådan en skal jeg vist have på et tidspunkt...
    kh

    SvarSlet
  11. Lækre sager, som altid!

    Tænker også, om du ikke evt. kan benytte begge både blogshop og Amio?

    SvarSlet
  12. Hvor er det fint.
    Jeg ville gerne købe. Både hvis de var på Amio eller din egen netshop :)

    SvarSlet
  13. Tak for alle jeres kommentarer!! Jeg ved faktisk ikke helt, om man både kan have sin egen blogshop og være på amio? Er der ikke nogle regler omkring det?
    Jeg tænker lige lidt mere, men hælder mest til amio pt. Glæder mig til at få sat nogle ting til salg, selv om det også er lidt nervepirrende, om der rent faktisk bliver solgt noget...! Men så er det jo bare dejligt med jeres søde kommentarer:)

    SvarSlet
  14. SUK hvor er de bare fine!!! Og det er da ret billigt synes jeg. Jeg kunne godt fristes. Men mit spejlrefleks kan vist ikke proppes i:-)

    SvarSlet
  15. Enig med de andre i at de er supersøde. Ved ikke om der er regler med blogshop når man har amio, vil dog gerne vide det hvis der er, så du må da meget gerne følge op på det herinde :)
    Men der er da vist flere der har begge dele, er der ikke?

    SvarSlet
  16. Tilslutter mig alle de positive kommentarer - de er bare cool :-)
    Mht. kombinationen af Amio og egen blogbutik, så mener jeg bestemt at have set andre bloggere, som har begge dele. Men jeg har hverken eller, så jeg er naturligvis ikke 100% sikker.

    SvarSlet
  17. Hej Anne
    Jeg har forsøgt at poste kommentar til dit indlæg to gange, håber det lykkes her 3. gang. Jeg er heeelt vild med kosmetikpungene, sådan en må jeg eje, bare ikke i denne måned, hvor pengene er lidt små...
    Glæder mig til vi snart ses.
    KH Mia

    SvarSlet
  18. Wow Anne, hvor er det en fed kombi af Liberty og læder!! Jeg er helt og aldeles solgt. Kender desværre hverken fordele eller ulemper ved Amio vs. blogbutik, men er sikker på det blir en succes uanset hvad du vælger!! Der er helt sikkert salg i dine fede ting!!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  19. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad det ender med. Uanset hvor du sætter herlighederne til salg, er jeg i hvert fald en yderst potentiel kunde :)

    SvarSlet
  20. Wow de er så fine og super seje på samme tid! Jeg er også med i køen, så skriv glad så snart de er for sale=)

    SvarSlet
  21. De er simpelthen så fine. De er skrevet på ønskelisten!

    SvarSlet
  22. Altså, jeg er så imponert over deg!Du slutter aldri å imponere du.Tenk så flink du er!
    Helt herlige saker du har sydd nå, jeg skal følge med på hvor du bestemmer deg for å selge:)
    God natt herfra:)

    SvarSlet
  23. hej anne
    du skal da med i kunstfabrikken..smil
    jeg ville elske at have dine lækre sager med..
    du kan få min mail adresse af liberty lis..
    de er så skønne

    SvarSlet