7. september 2010

Tapet, trekanter og bestillinger

Jeg er (stadig - eller måske hele tiden?!) ved at lave lidt om i min lejlighed, så endnu en trekantpude er det blevet til, og så har en Netto-æske fået en omgang tapet, og det samme har tre gamle bøjler. Bøjlekrogen har jeg malet lilla, og så har jeg givet det hele en ordentlig omgang lak. Men hvor er det bare ikke særlig nemt at tapetsere bøjler! Det klistrer på fingrene, tapetet ruller og lakken tørrer i klumper... Hmm! Måske er det bare mig, der ikke helt er blevet dus med det klisterstads!?
Jeg har også fået afsendt nogle bestillinger, og de er alle kommet godt frem, så nu kan jeg vise dem her. En gravhund, to par bukser, en fleecehue og en lille t-shirt til en nyfødt pige, hvis far er cykelentusiast;)
Ha' en god tirsdag aften:) Og hold da op, hvor er det dejligt med så mange tilmeldinger til min give away! Du kan stadig nå at tilmelde dig lige her.

12 kommentarer:

  1. Oj, vad mycket fint du har gjort! Sådana askar från Netto skulle jag gärna oxå vilja ha tag på.... men de verkar inte komma till Sverige, tyvärr. Galgarna var underbara - den blå tapeten är såå läcker!

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  2. Jeg har tapetseret en hel del bøjler, og synes nu ikke det har været så svært ;-)

    Men ... hvor er du altså bare kreativ på den FEDE måde!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Ihh altså, (som altid) så mange lækre sager du viser frem! Du er virkelig produktiv! :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Er bare helt vild med cykelblusen.... jeg ser allerede min miniterrorist i en lignende -og en med bil..og en med tog......
    Super inspirerende blog du har for øvrigt

    Smil fra Line

    SvarSlet
  5. Sikke mange fine ting du har fået lavet! Er også helt vild med den lille cykel-bluse :-)
    Kh Stine.

    SvarSlet
  6. Wow, hvor har du lavet mange flotte ting!
    Hunden er da bare fantastisk sød;)

    SvarSlet
  7. Åh Anne

    JA altid dejlige billeder og kan også lide puden:)og hund:) og ja det hele....

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  8. Super fede ting du har været ved at lave! :D FEDT!

    SvarSlet
  9. Hej Anne
    Hvor vild er den t-shirt ikke?! Så flot lavet og ja det er de andre ting også :o)
    Uh kan nikke genkendende til det der tapet klister all over, men fine er dine bøjler nu blevet!
    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Hey There Anne!

    I only found your blog the other week, but I thought I would say Hej and tell you how much I love your blog...

    I love your blog!

    xxh

    SvarSlet
  11. Så mye pent du lager! Og for en flott blogg! Her kommer jeg garantert til bake! :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlet