20. september 2010

Sløjfer

Der er sneget sig et par sløjfer ind i min lejlighed på det sidste... Når man har fire forskellige spisebordsstole, så mangler der ligesom noget til at binde dem sammen, så jeg har syet 4 ens puder med applikerede sløjfer i liberty. Det er første gang jeg syr i liberty og må ærligt indrømme, at jeg er solgt!

Min nye ring har også en sløjfe...

Det er nok ikke de sidste sløjfer, der finder vej hjem til mig, for sløjfer er da egentlig ret fine.
Om 8 dage starter jeg til keramik (glæder mig!), og det kunne da være, at jeg skulle eksperimentere med sløjfer i porcelænsler...

10 kommentarer:

  1. uh, hvor spændende Anne. Så er det måske dig jeg skal købe mine næste porcelænssmykker af??
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine dine puder. Jeg er normalt ikke til sløjfer - noget med at det ikke passer til mit totalt seje trucker look ;)

    SvarSlet
  3. Fiiine puder. Og sikke en smuk ring. Må man spørge hvor den er fra?

    SvarSlet
  4. Jeg elsker sløjfer! Også dine! Puderne er rigtig søde, og ringen virkelig fin :-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne vide hvor den ring er fra - den er MEGET fin!
    Ligeså er puderne!

    SvarSlet
  6. Jeg vil også gerne vide hvor ringen er fra? Syntes jeg har set den før, men kan ikke mindes hvor. Den er vildt fin! -Og det er puderne også. Spændende med keramik, det gad jeg også godt gå til :)

    SvarSlet
  7. Sikke fine sløjfer! Jeg er vild med dine liberty-sløjfer..
    Er SÅ misundelig på, at du skal gå til keramik! Det ville jeg bare så gerne.. Mon det findes herude vestpå....:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Ja, sløjfer er da egentlig ret fine...åh, jeg er misundelig på at du skal gå til keramik...Jeg har aftalt med en veninde at vi skal gå til det sammen, men hun har lige født, så vi venter til amningen er overstået...men så kan jeg gå og drømme og planlægge i mellemtiden:)

    SvarSlet
  9. Hej piger
    Tak for alle jeres søde kommentarer:)
    Ringen er fra Arena Copenhagen og købt i Illums bolighus i Århus. Jeg er også bare rigtig glad for den!
    Jeg skal nok vise jer, hvad jeg laver til keramik - hvis det altså bliver vellykket;)
    Det er igennem AOF, så mon ikke, man også kan gå til det vestpå Anne;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Så fik du din ring :)
    Jeg kan vældig godt lide dit nye grafiske udtryk. Håber du har det godt og at vi snart skal ses.
    Hilsen fra vuggeren

    SvarSlet