29. september 2010

Post og nybegynder-keramik

Der er kommet nogle ret lækre ting ind af døren de sidste par dage. Ikke nok med den underskønne Marapytta-jakke, så har jeg også vundet to andre give aways, så jeg har virkelig været heldig (7,9,13!) på det sidste.
Hos By Myr har jeg vundet et gammelt Alt for Damerne og nogle fine gamle bøger. Kig lige på sweateren. Den er da lidt cool - måske skulle jeg kaste mig ud i sådan en sag?

Hos Kattekluns har jeg vundet dette skønne tørklæde, som hun har syet af sit yndlings retrostof. Det er så fint!


Og så har jeg købt et par lækre vanter hos Asli. Grå læder med trekanter i lilla og grøn og med dejlig varmt foer:) Og så er der små trekanter på snorene - det er da en lækker detalje!

I går startede jeg til keramik og havde en ide om alle de skønne ting, jeg ville lave i porcelænsler, men sådan gik det ikke. Når man er nybegynder, så starter man nemlig fra bunden, så i går sad jeg og trillede pølser og lavede en (robust!) skål/vase/krukke i bedste formningsstil... Jeg håber virkelig, at jeg snart må lave noget andet!

6 kommentarer:

  1. Tillykke med alle gevinsterne!
    Wauw nogle seje vanter du har købt? De er for lækre...
    Jeg er sikker på at når du er ovre den grove porcelænsstart, at der vil komme fine små ting fra din hånd

    Kh

    SvarSlet
  2. Jeg har også en drøm om at gå til keramik, men jeg har desværre ikke kunne finde et kursus her i Aalborg... Så krukke i formningsstil eller ej, så er jeg ret misundelig :o)
    Hilsen Ida

    SvarSlet
  3. haha. Det er da en lærer, der starter fra bunden! Rigtig god fornøjelse med det..

    SvarSlet
  4. Du har været heldig (som i RIGTIG heldig) i de der give aways på det seneste. Marapytta jakken var den fedeste gevinst ever og tørklædet er også super fint. Heldigvis 'vandt' jeg også i Malenes give away:)
    Wauw, de vanter er smarte. Drømme, drømme...
    Forstår godt det ikke lige var et formnings-dejavu du havde drømt om at udføre til keramik:) Håber du snart får frit spil:)

    SvarSlet
  5. Det er nemlig en lærer, der starter helt fra bunden! Det er nok meget godt, at man lærer teknikkerne, men jeg håber altså, at jeg snart må kaste mig over porcelænsler...

    SvarSlet